• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Liamsmamma Fia

Hej Therese! Jag har en fundering som jag går och funderar och oroar mig över hela tiden. Vi vill ju alla här att lille Tille ska må så bra som det bara är möjligt. Vad tror du, som är hans mamma och känner honom bäst av alla, är han lugn och harmonisk? känner han av all den kärlek han får från er och även från oss alla här? Jag vill ju såå gärna att hans sista tid på jorden skall vara full av harmoni och kärlek, att han skall känna sig lugn och inte vara orolig eller ha ont. Detta underbara lilla knyte som gjort sånt intryck på så många mäniskor med sitt hemska öde. Det känns lite konstigt att man kan känna så mycket och så starkt för en liten mäniska man aldrig har träffat men det är ju tydligen fler än jag som tagit lille Tilleman till sitt hjärta. Själv tror jag att det är hans ögon, dessa underbara stora ögon med den där speciella blicken som gjort att han gripit tag i mig och mitt hjärta. Jag kan på fullaste allvar säga att jag kommer aldrig glömma honom, han kommer finnas kvar i mitt minne så länge jag lever.... Kramar till er allihopa, kunde jag göra något för att hjälpa så skulle jag utan att tveka göra det.... Ge nu er lille prins massor av kärlek från mig. Allt gott önskar jag er.//Fia

• Sanders mamma 04

God morgen lille Tille med familie! Håper badet går bra. Ha en kjempefin dag og lykke til med Liams barneselskap. Klem

• sixtyeight

Ja, han har ju fantastiska ögon den lille mannen.Dessutom har han öppnat ögonen på otroligt många tror jag!
    Många kramar till hela familjen.

• lyckligalisa

God morgon familjen.. hoppas dagen blir fin och att ni alla kunnat sova där uppe på höjden! :o) Jag ska hälsa från Maria Bergqvist som gick i skola med dig, hon och jag är kusiner.

• emlet

God morgon familjen.
    Hoppas att badet går bra och att ni får en fin dag tillsammans hela familjen.
    Kramar

• knett

Blir så rörd vaje gång jag går in här och läser, kan inte hålla tillbaka tårarna men kan inte heller låta bli och kika in för att se hur det är med Tille lille.
    Hoppas ni får en skön dag med sol och massa kärlek.
    Ni finns i mina tankar.
    Styrkekramar Jeanette och Linus

• Dundermamman

Godmorgon hela familjen!
    Skönt att natten varit lugn. Hoppas att badet gick bra och att du slapp ha plågor,Tille.
    Hoppas också att barnkalaset blir kul,Liam.
    Ha en så bra dag ni bara kan...
    KRAM

• pappatil2

Hmmm, bare en fråga til Therese og Nicklas, hvor henter ni styrkan från?
    jeg beundrer dere veldig mye.

• Moa och Max

Lille Tille vännen! var iväg till tandläkaren med dottern min och de enda jag kunde tänka på var dej, när vi var klara så skyndade jag oss till bilen så fort de bara gick och körde nog en aningens för fort bara för å få komma hem å kunna läsa om dej! Är dock glad över att du fortfarande hänger med och jag hoppas så innerligt att badet inte ska göra dej allt för ont idag! Hoppas Liam får ett bra kalas idag och att de hörs många skratt i hemmet. Ni behöver de när de är svårt.

Många kramar till er alla i familjen.

• Nallatalla

God Morgon familjen och Tille!
    Hoppas att badet gått bra och att det inte var alltför smärtsamt.
    Kan inte hålla mig borta från denna tråd utan måste komma hit och läsa /skriva varje dag. Mitt mammahjärta brister varje gång jag tänker på Er och lille tappre Tille!
    Ha en så bra dag som det bara kan gå att ha!!
    Våra tankar finns ständigt hos Er!

Kramar och fjäderlätta smekningar på Tilles panna

/ Nalla med familj

Svar på tråden Tilles tråd