• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Så ni har redan humnnit koppla upp er! Där ser man! Men nu ska ni rå om er själva riktigt ordentligt! Hur mycket kan klockan var hos er nu? Vad ligger Thailand? 5 timmar före? 13.20 ungefär... Mitt i lunchen altså, om man nu orkar äta lunch. Vad jag mindes så var det verkligen ap-varmt mitt på da'n... Man ville bara ligga inunder träden vid poolen med en bok och en immig Singha!
    Fast det är klart att man ser fram mot spännande rapporter nå ni känner att det vore kul att kolla in till fl igen!
    Klappa elefanterna från mig och ät en fräsk annanas!

Tille-gubben! Vilket fantastiskt väder du skickat! Fast det kanske är för att du inte vill att vi som är kvar här i Sverige ska vara för avundsjuka på dina mys-föräldrar. Vinkade du till dom när de for förbi dina moln?
    Vet du, det här tror jag vore en superdag för er att gå ut på ängen och leta smultron och vildhallon! För hos er lär de ju finnas närhelst ni vill ha! Du kan ju be dina små kompisar att följa med och packa en utflyktskorg med saft och bullar och ta en picknick på ängen idag! Och jag tror min gammeklmormor lämnat en burk komet-kakor på köksbordet. I en röd kakburk. Ta och kolla!
    Dunkramar från ankan!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • FiaLisa75

Vad skönt att höra att ni kommit fram. Och att vädret är bra - hoppas att det håller i sig!

• loppan1

Oj vad härligt ni måste ha det nu. Kram och ha en underbar resa,det är ni värda
    Kram

• Ulrika mamma till 4

Hej!
    Vad söt du är,Therses som skriver några rader till oss,så att vi vet att ni har det bra!
    Kasta er nu i vågorna och njut!
    kram

• MalinH

God morgon Tille-lille!
    God morgon Therese och Niklas!

Hoppas ni har det jätte mysigt och bara njuter...

Många kramar Malin

• Cris

God morgon!

Kul att se att ni kommit fram och att du redan lyckats trycka iväg lite meddelanden!
    Jag hoppas att ni får en jätteskön dag.
    Kramar!

• Neelah

Så kul att ni kommit fram. Värmen vänjer ni er nog vid och annars får ni bada mycket. Kom ihåg att få i er vätska - det brukar jag alltid vara dålig på. Nu ska jag gå och sätta mig på balkongen och äta frukost för det är underbart varmt och soligt här också. Ha en fortsatt bra semester!!!

Massa kramar
    Pernilla

• Tarjas

Va härligt att ni kommit fram, och varmt har ni det också, så ska det ju vara. Njut nu riktigt ordentligt, eller ni kanske behöver vila lite först=)

Ha det så underbart

Massa kramar
    Tarja

• flingflong

Godmorgon!

Hoppas ni får en UNDERBAR dag i Thailand. Är det vackert där ni är? Jag har aldrig vart utomlands så jag tycker det e så kul att få höra hur det är..

Många kramar

• Änglasång

Hej Therese och Nicklas!
    Hoppas resa gick bra?
    Passa på nu och njut av värmen och bada mycket.
    För det är ni värda...
    Vårkramar ifrån:Änglasång/Elinor

(ps.glöm inte att smörja in er med solkräm/olja, så att ni inte bränner er...)Ha det så bra nu Therese och Nicklas!