• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanders mamma 04

Heisann!

Så fint at dere er kommet frem. Var vel en lang reise. Kos dere skikkelig i Thailand. Håper dere får en kjempefin ferie med flott vær!

KLEM

• snuffens mormor

Ohhh..så skönt att Ni kommit fram..Ha d nu riktigt riktigt mysigt o härligt..Tänker på Er...
    Tille-hjärtat.. jag vet att Du är där också..Puzzizar till Dig,vännen..

• Hemgårn

Therese, hehe, du har lyckats hitta en dator redan? Eller har de trådlöst nätverk så att du kan använda din egen?

kram, Magnus

• mamma åt 2

Godmorgon Therese och Nicklas!

Skönt att höra att ni har kommit fram till hotellet! Varmt, jo det skulle jag nog tro att ni har! Tur att det finns gott om skönt vatten att bada och svalka sig i därborta... Hälsa alla fiskarna från mig!

Ha det jätteskönt nu!

Kramizar Agneta

• Mettan69

Skönt att ni är framme. Vi har det varm här också men till skillnad från er så kan inte vi slänga oss i havet för att svalka oss. (frysa sönder kanske)

Sköt om er och ha det riktigt underbart slappt.

Jag = avundsjuk...

God morgon Tille. Har tänkt mycket på dig i helgen när jag har gungat min son. Undrade om du gjorde samma sak just då också. Vad du än gjorde så hade du det garanterat kul och det hoppas jag du får när du vaknar i dag med.

Många gosekramar Marieth

• Gåsa

Men nu är du snabb Therese....hoppas att ni har det riktigt skönt att att flygresan var behaglig trots att den var lång. Man är ju lite avis alltså....

• babylover

Skönt att ni kommit fram efter en lång resa. Ta det nu lugnt och mys och tänk inte på oss här på fl hela tiden och avlägg rapport.Ni har haft så mycket att ta hänsyn till innan så ta paus lite nu och rå om varandra!

Tille-ha en bra dag lilla vän!

Kramar

• olivettan

Kul att se att ni kommit fram!
    Ha det så skönt i värmen.
    Ta hand om varann
    Kram

• PamH

God morgon!
    Skönt att ni är framme, det är varmt va? vi har det skönt också i Örebro.
    Själv tog jag tre av mina fem och var på cirkus i går kväll det var roligt,tyckte dom det var första gången dom såg på cirkus.
    Rå om varandra nu och ha det så skönt från oss.

• solrosen74

Härligt att vara framme.Men nu är jag inte lika avundsjuk på er längre för nu har vi ju så ljuvligt väder hät hemma.
    Nåja en underbart trevlig vistelse där borta önskar jag er.

Vi andra får gå ut och njuta av det vackra vädret som kommit.
    Ha en bra dag på er alla människor.