• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pappan 66

Hoppas ni får en bra resa.

Kram
    claes

God natt lille Tille krmar om dig i kväll.

Claes

• Tarjas

Hej Tillevännen... Ännu en fantastisk solig dag är snart till ända. Du ligger säkert redan och sover med Bamsesnuttis...efter dagens alla strapatser jag tror du varit med om. Och mamma och pappa flög ju förbi dig idag...såg du de...riktigt riktigt nära...va härligt Tillehjärtat...Din underbara mamma Therese och din fantastiska pappa Nicklas...så älskande och starka...kloka och modiga...precis som du Hjärtat...precis som du...
    Sov så sött Tille-Prinsen så hörs vi imorgon igen...

Och som jag sagt så många gånger tidigare Tille...älskade lilla vän...du finns i mitt hjärta...idag... imorgon...i evighet...

Natti kramar och små snusningar på din lilla panna

Tarja

• mamma69

God natt Tilleprinsen sov gott, många kramar.

• HeWe

Hejhej  Tillegubben...
    Hoppas du höll bra koll på mamma å pappa när de flög förbi dig... å se till så de får det lugnt å fint på deras välbehövliga semester...
    Vad händer hos dig då på dagarna...kan tänka mej att det är svettigt där uppe i Nangijala...
    så mycket värme som du skänker oss, så måste det väl vara brännhett hos dig..
    Hur går det me lilla runda gubben då, å Bamzesnutten... hoppas ni leker å har skoj hela dagarna, å kastar ner ett öga på oss...dina gooa vänner å din fina familj, lite då å då.. för du vet ju att vi saknar dig såå, vännen.
    Visst kan du väl hälsa till min gooa pappa..du vet..din vän där uppe..runda gubben..hälsa honom att jag saknar honom...å att ni kramaz å myser mycket...för det skulle jag göra om jag var me er där uppe nu.

Vet du..tillemann...idag har jag nästan inte suttit vid datorn nåt.. har varit ute hela dagen...å snart ska jag plantera massor me fina blommor...vad tycker du jag ska sätta för nån blomma...tycker du röda eller gula..givetvis ska jag sätta flera blåa, så fina som dina vackra ögon..
    Sen när rabatten är klar ska jag sätta dit flera fina fjärilar på pinnar..såna som man har i rabatter.. för den rabatten är bara tänkt till dej min vän..å vår vän runda gubben...
    vad tror du om det..
    Idag har jag sett många, många fina fjärilar...då ser jag bara dej, så fin å sååå skör..gooa lilla mysTille.
    Jag saknar dig såå,  å jag saknar min gooa runda lilla gubbe till pappa..
    Ha nu en fin å mysig kväll å mys bland alla molnen...snuza på bamzesnutten... kramas me lilla runda gubben, så hörs vi imorrn...nu är de snart nattinatti, för imorrn jobbar ju jag.
    Nattinatti säger vi till mammaMys å pappa Goos där borta i KohSamui..å Liam å Dea här hemma.. sussa sött...

Ha det bäst, världens bästa, största prins...eller du är en Kung...min kung.. massor me snuzningar på din goooa kind, min vän..kramiz din vän Helén.

• Barn o Katt Mamma

Tille-lille........
    Tankarna kretsar så ofta, så ofta kring Dig....
    Min egen lilla livsomvändare.....
    Kram Elisabet

• Nötkaka
    Lille sötnosen Tille:
    Hur har du haft det idag?
    Har du kollat in din mamma och pappa som var såå nära dig? Hoppas det.
    Jag tänker på dig din lille sötnos.
    Godnattkramar från mig!

• lamagirl

Godnatt..
    kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn.

• Anonym (Funderar)

Lilla Tillekillen!

Hoppas att du har det bra när du leker med de andra små änglabarnen. Tänker på dig varje dag och förundras fortfarande över hur stark du var här hos oss på jorden. Kan tänka mig att du nog saknar dina otroliga föräldrar och älskade syskon när du, mellan lekarna, får tid att sitta och tänka efter.
    Du kommer aldrig att bli glömd av oss här nere!
    Kramisar från hela vår familj!

• mirre2

hej Tille lille!hoppas du såg mamma och pappa flyga förbi dig ida..sov så sött i himlen lilla söta Tille..du bor imitt hjärta vännen!