• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • en granlomamma

roligt att höra att ni har det bra och kommit fram. inte såå illa att få åka till Thailand
    men värmen går inte av för hackor här heller. just nu mitt på dan har vi 22+
    ha en hääärlig semester

• mixi

Hoppas att ni får njuta ordentligt
    Kramar
    skönt att flyget kom fram ordentigt

• Clown

Hoppas ni får en helt fantastisk semester!

Många kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• tammago

Hej vännen!
    Skönt att ni kommit fram ordentligt.
    Njut nu ordentligt!

***KRAMAR OM ER*****
    Erica, malmö

• AdWi

Härligt att ni kommit fram

Här är det nästan sommar men fortfarande för kallt i vattnet, 8 grader bara *brrr* Så kan ni bada lite åt mig med

Njut nu riktigt ordentligt för det är ni värda efter allt ni gått igenom.
    Hoppas att ni får två toppenveckor med många härliga minnen som kan plockas fram vid behov

Många Kramar till er och självklart några snusningar till Tille på sin stjärna...
    KRAM KRAM KRAM

• Nötkaka
    Vad roligt att höra ifrån er!

Ha det riktigt skönt nu!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kramar
  • Bonus

Hej!! skönt att resan gick bra..
    Njut nu så mycket ni bara kan

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Tandfen

Hej Tille!
    Ännu en dag har du flörtat med solen och ni verkar ha mycket lekar med att blåsa och vifta med vingar, för det fläktar också, men det är bara skönt, så det gör inget. Kanske du och Magnus flyger med drake.
    Jag hoppas att du och kompisarna fortsätter att ha roligt under dagen, tills det är dags för de gose-mjuka molnen.
    Tänker ofta på dig, du goa, underbara unge.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Hemgårn

Tille, nu sitter jag på jobbet. Det är väl okej men jag sitter hellre på en sten vid äng och snackar med dig. Det vore något det! Vilka historier vi kunde hitta på! Apropå historier så kommer vi avsluta gårdagens lilla äventyr lite senare, när jag kommit hem. Jag känner på mig att tjärnen ligger alldeles stilla, några lätta krusningar kanske, men annars lugnt. Fiskarna hoppar efter flugor och näckrosorna ligger här och där likt hjärtan. Det är en fin dag kan jag tänka mig. Vid bryggan är det ganska långgrunt och botten är sand, vit och fin! Det kanske inte är så vanligt i alla tjärn men här är det så: Vit sand och annat fint.

Vi tar det sen. Nu ska jag gå på konferens!

Snusningar, din Internetkompis Magnus

• Anonym (UngMamma)

Jag gråter, gråter så mkt, för dig och din fam! Han är så vacker så det slår i mig, hans blåa ögon har en väldig glädje! Sov gott Tille! Du var för bra för denna värld!