• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helena32

Vad skönt att ni har kommit fram!
    Ta nu vara på varandra och glöm inte solkrämen...
    Njut utav värmen...
    Många kramar till Er och snusningar till dig Tille! Du finns i mitt hjärta.. :)

Kramar
    Helena

• Gilga

*S*..kan du inte slita dig härifrån Therese?Nu är ni på semester..ta det lugnt,slappna av och bara mys tillsammans.

Vi alla finns kvar här när ni kommer hem igen,ingen försvinner.*lovar*
    Ha en jättefin semester och ta hand om varandra,det behöver ni

Lilla prins Tille..hoppas att du såg mamma och pappa när dom flög förbi,se till så dom får det bra på semestern,fint väder och så..det behöver dom,eller hur.;*)

Varma kramar//Nilla

• Skrotan04

Vad skönt att ni kommit fram nu!!! Ha det nu så himla underbart ni bara kan!!!!! Kram från mig och min lilla skrota!!

• illern i mitt liv

så skönt o höra att ni kommit fram
    ha nu en underbar semester o ta hand om varandra
    många kramar Sofia.

• nisse72

Hej Hej Massor med jättekramar till er Therese och Niklas ha det nu riktigt trevligt.

Tillegubben håll ett öga på mamma och pappa så dom kommer välbehållna hem igen.Hoppas annnars allt är bra där uppe det tror jag säkert att det är.Vet du nu ska jag passa på och gå ut och leka lite med mina barn.Ha det bra vi hörs.Kramisar Bea

• Farth Vader

Tittar in för att önska er en helt underbar semester. Åhhhh vad skönt ni kommer att ha det . Passa nu på att verkligen njuta av allt.

Ni finns ständigt i mina tankar och jag önskar er allt gott.
    Tänker ofta på Tille-liten...världens finaste lillprins.

Kram/ Mona

• lamagirl

kramar om er massor,
    Hoppas ni njuter
    av den härliga
    värmen..
    eva-lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• HeWe
    Hej gooa fina Tillemann...min vän..
    Nu är de snart dags för mat, å sen vet du.. då ska du få följa me mej på kalas...en liten Fredrik fyller år...vi ska äta goo, goo fika å smarrig tårta...å masser me go-saps...mums.
    Nu bär de snart iväg...skynda dig å klä dig.. syns snart då..vännen min.
    Vinka till memma å pappa, säg  att du kommer strax...nu är de kalas...
    Kramelikramiz..vi syns..din vän Helén.
  • Dundermamman

Hoppas att ni får en underbar semester och att ni nu verkligen kan koppla av och rå om varandra som ni så väl behöver!