• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma till j

Ni finns i mina tankar. Önskar er en bra dag!

• mette

Lille Tille,
    Hoppas det gick bra med badet. I dag ska det ju bli kalas , då måste man ju vara fin och ren lille gubben!
    Liam, hoppas det blir ett jätte roligt kalas!

Kramar till hela familjen!

• Jasselit

Hoppas badet gick bra och att Tille mår så bra det går.
    Ha ett jättetrevligt kalas idag Liam!!
    Kramar till er alla!

• LillemanTösa

Hej på Er...
    Så Tille liten är nybadad nu då, hoppas det gått bra.

Här skiner solen så varmt..snart dax för lunch här, ska träffa mina älsklingar på lunchen. Det har nämligen varit föräldraträff på hab idag, det är en fredag i månaden, då träffas vi föräldrar med barn med särskilda behov och sjunger och fikar och så brukar det vara en föreläsare där..idag skulle de ha en representant från Fkassan där, de skulle informera om vårdbidrag osv..så det har Janne och Melle varit på, utan mig..ja det går det med..;0)

Jaa, hur har ni det mina vänner..om jag bara kunde få byta plats med Er i en kort kort stund, så att ni bara kunde få chans att andas lite..känns som om jag skulle vilja lyfta bort världens största sten från Er..Kämpande Älskande och så Trötta...

Ha det nu så bra ni bara kan och Vet att jag tänker på Er hela tiden, Tankar fyllda med Värme, Styrka, Hopp & Tröst, till Er i Livet mitt emellan ...med Eran Tille..
    Kikar in lite senare då..KRAM KRAM KRAM KRAM

• Fiaflopp

JAg kan inte se något telefonsamtal men förstår av inlägg att det var elakt...kan ingen berätta för mig vad människan sa??
    Vet inte vad det beror på¨att jag inte kan läsa...ser bara fram till 8 Mars i dagboken,hoppas för guds skull inte att jag gjort TS ledsen så hon tagit bort mig för det har jag INTE!
    Vill bara stötta och visa att jag bryr mig...

• Fiaflopp

neeeeeej jag KAN ju inte det ju,det funkar inte för mig med båda versionerna....*gråter* Men tack ändå...

• vårbebis

Önskar er och Tille en bra dag! Hoppas badet gick bra och at Liam får ett roligt kalas.

Tänker på Er!

Kramkram

• Loppan79

fiaflopp - du kan surfa in på aftonbladet och klicka på deras länk till tereses dagbok. Det borde funka!

• Fiaflopp

Nämen gode gud....hur KAN man efter att ha läst allt om lilltrollet och deras familj vräka ur sig något sådan,herrejisses!!!!
    H*n kanske inte ensa tagit sig tid att läsa och försöka förstå?!
    Finner inga ord...

Svar på tråden Tilles tråd