• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • nisse

Hejsan på er! Känns det skönt att vara hemma igen?! Lika härligt som det är att vara borta så är det ju faktiskt rätt så skönt att komma hem igen också! Tur är väl det! Vad sa Dea och Liam om presenterna! Tänk att ni redan har hunnit med ett träningspass också! Fatta att vi vann VM-GULD!!!Hoppas de hör av sig från KK snart också, håller alla tummar för er! Oj då, tala om att byta ämne många gånger på tre rader!!! God natt på er!

Tille, Tille, Tille, sov så gott! Tänker på dig min lille kämpe!

Massor med kramar till er alla!!!

• sparbanken

Tilles resa..Glöm inte alla att titta på den på tv4 21:00.
    han är så sööt. Välkommna hem!

• corinne7

Välkomna hem !

Borta bra men hemma bäst,eller?

kramar Marie

• Ella79

Borta bra men hemma bäst...Det är väl så dom säger, och oftast stämmer det väldigt bra...

Oj vad Liam och Dea kommer att bli glad att ni kommer hem igen, dom har nog saknat er.

Hoppas resan gav er det ni ville att den skulle ge er...

Therese var inte nervös över dokumentären. Den kommer att vara så fin så fin. Vad annars kan den vara, den innehåller ju världens finaste lilla kämpe och hans aldeles underbara familj. Så fint så fint...

Sänder er många tankar och massa varma kramar.../Elin

• bodica

Tidigare i våras planterade jag och barnen frö, Alfons Åberg frö, en påse hette fjärilsblommor dessa platerade vi och brevid dem satte vi en prydnadsfjäril, nu har blommorna vi sådde börjat att titta fram och då de blommar hoppas vi att många fjärilar kommer på besök till oss.

Varje dag när jag går ut med barnen så tittar vi om våra fjärilsblommor växt och då vi gör det tänker jag på Tille och hans familj. Många kramar.

• Lilu

Såg det på reklamen nyss...vilken dag var det? Måste titta på det...han är ju så söt. Välkommen hem!!!

• Nallatalla

Välkomna hem!!
    Hoppas att semestern har varit underbar.
    JAg tänker på Er ofta och självklart på Tilleman som jag aldrig kommer att glömma så länge jag lever!!

Kram på er / Nalla med familj