• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Adde1

Hej Tílle-Lille, hoppas att du mår bra och tittar ner på oss, vädret har nu varit dåligt nere i GBG ganska så länge.
    Jag tänker på dig varje dag, men jag har inte så mycket att skriva just nu,. Jag tittar allt till dig varje dag.

Hoppas att du har träffat vår unga hund Bonzo som älskar barn, jag tror allt att ni springer på de gröna ängarna hela dagarna, Bonzo har också spring io benen då han bara (är) 2 år. Ni gör nog allt ihop. Är han med dig så vet jag att du mår bra och har en evig vän.

Therese och Nicklas, ni verkar ha haft en spännande semester där ni har gjort mycket. Rensat era tankar, fått vara själva, det behövs efter en sådan här uppståndelse.
    Ni är underbara som delar med av smärta, kärlek erfarenhet m,m.
    Hårspännet med fjärilen var jättesött. Tycker att det är fint med ett minne av vår allas Tille-Lille.

Ser nu framemot programmet om Tille på Onsdag, videon sätts på inspelning. Vi kommer tyvärr inte att vara hemma då vi beger oss ut på sjön och kan ej garantera TV sänding.
    Det är det första vi skall titta på när vi kommer hem på, på Söndag.

Hoppas att ni har fått värme uppe i norr nu när ni kommer hem, annars så får ni komma ner till Göteborg.

Många tankar går till er.

Adde med familj.

• oliluc

Hoppas ni haft en riktigt underbar semester men det verkar ju verkligen som ni haft det, ni om några är så väl värda det.
    Jag önskar er allt gott i livet för ni har givit så mycket av er själva som har satt djupa spår i många människors hjärtan.
    Eran familj och ängeln Tille har för evigt lämnat fotspår i våra liv.
    Tack så mycket!
    Kramar Mitte och barnen

• Bumba

Tänker på er och er lille ängel! Natti, natti!

• Harlots House

Puss till hela familjen...jag önskar er all lycka.

We caught the tread of dancing feet,We loitered down the moonlit street....
  • niederkk

Hey Therese,
    I hope you have a good night
    What does PGD mean? I wish you All the best!
    Ebracement, Kristina

• jeja66

antitanti: Jag har en länk om att tända ljus för Kristoffer. Har även en tråd om Berat som har samma sjukdom.

• lektant

HEJ Tille jag sitter och lyssnar på låten som camilla har skrivit till dej. Den är jättefin, så fin så tårarna rinner. Hoppas att dagen har varit bra och att du sover gott på molnen. SOV GOTT: KRAM/Mait

• CrystalHeart
    Hej Tillevännen och hela familjen!

Har inte skrivit här på länge nu, har haft så fullt upp med en massa annat ett tag.
    Men det går inte en dag utan att jag tänker på er!

Har lästi din "blogg" Therese och det låter onekligen som att ni har en underbar semester.
    Och det är er väl förunnat.

Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen så jag orkar upp till tvättstugan i morgon bitti *jippi...eller inte*

God Natt!

Blåser iväg en smekning till din kind Tille. Hoppas du sover riktigt gott där uppe på din stjärna.
  • juljak

Hej antianti.
    Kristoffers länk heter kepa71.