• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej på er !!!
    Härligt att ha er hemma igen !!! Jag är så himla glad att ni har haft en toppensemester, det förtjänar ni verkligen!!! Jag har inte skrivit till er på länge men jag har allt följt er dagar i Thailand ändå. Tänkte att ni kan ju behöva lite semester från oss på tråden också. Förstår att saknaden av Tille kommer över er lite extra emellanåt. Det måste vara en fruktansvärd tomhet även om lättnaden måste kännas skön. Jag kan faktiskt inte förseställa mig hur det känns, även om jag tror att jag kan. Hur känner sig Nicklas ?? Känner han också av saknaden av Tille extra hårt vissa stunder eller är han mer jämn om du förstår vad jag menar?? Det verkar väl klokt att ta det lite lungt med jobbet!! Det kan väl vara bra med en mjukststart. Hur känner Nicklas vill han ge 100 % på en gång eller vill han mjukstarta han med ??
    Hoppas ni får en trevlig dag !!!!!!!!!
    Kramar Desse

• Vibeke75

Hei!
    Velkommen tilbake fra Thailand!
    Ville bare si at vi tenker på dere!

Så gøy å lese at Liam ble glad for kortene han fikk!

Gleder meg til å lese hvordan Dea reagerer på sengehimmelen!

Når kommer Dea til dere igjen?

Tusen varme tanker og klemmer til familien kjærlighet!!

Hilsen Vibeke med familie

• Änglasång

Hej,Therese!
    Min dotter Monica var och skrev i din gästbok igår...
    Du kanske läste vad hon hade gjort.
    Jag kan tala om att hon bröt sin högerhand i fredags på skoltid.Hon är en tjej som älskar att spela fotboll...
    Nu är hon som sakt gipsad i hela 4 veckor och det gillar hon inte precis.Hon blir av med gipset samma dag som examen den 16 Juni.(Har läkaren lovat henne..)
    Hon sa till mig idag,varför måste detta hända just mig.
    Jag som inte kan sitta still en sekund.Nu måste jag avstå från min fotbollsträning och det är inte kul...(snyft)
    Jag sa till henne att det kunde ju ha vara värre...(tex.benet).
    Tänker på er...
    Kram:Änglasång/Elinor

• fightclub

Att mista ett barn och en kär lillebror.
    Inte konstigt att saknaden är stor.
    Att tårarna kommer, lite då och då.
    Det kan vi alla förstå.
    Låt tiden läka, sorg och smärta.
    Sakta men säkert,läker ert hjärta.
    Saknaden kommer alltid att finnas.
    Men med tiden går det lättare, att minnas.
    Tille är så stolt över er. Allt ni gjort, och allt ni ger.
    Han älskar er. Och vill att ni framåt ser.
    Han vet att ni ska detta klara. För ni är så underbara.

VÄLKOMNA HEM! Kram/Helena

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Var det fint i Thailand sammen med mamma og pappa? Håper du har sovet godt i natt og at du og dine englevenner er uthvilt og klar for en ny dag der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

• annca

Godmorgon!
    Jag ser att ni kommit hem nu (det är ju fint väder igen, Tilleponken måste ju se till att det är fint i Sverige igen då mammaopappa är tillbaka!) Förstår att ni måste vila ut lite - det är ju en rättså lång flygresa och många intryck att smälta! Och nu ska Liam riddare och Dea prinsessa bli överösta med presenter!
    Förstår också att det kan kännas både skönt och lite jobbigt att komma hem till alla minnen igen. Men o så fint det lär bli i trädgården med alla nya fjärilar ni fått! Jag tänkte se om jag hittar några fina att sätta bland blommorna bredvid vår damm...
    Välkommenhem-kram
    /Anna

Tille-bus, nu ahr ni tjoat runt en del bland molnen i helgen, det har märkts! Ni har väl flugit ikapp med flygplanen antar jag! Men nu så skiner solen litegranna igen. Blommorna måste ju har sol så att de kan slå ut så att fjärilarna kan få något äta!
    Lillkillen, så du ska bli tv-stjärna också, inte bara en himmelsstjärna!
    Och vad ska ni hitta på idag? Kolla in på mammaopappa förståss!
    Dunpuss!
    ankkompisen 

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Klatermaja

Vilken härlig semester ni haft!!! Nu är ni hemma igen, men jag följer som vanligt ert liv via bloggen. Ni är så goa ocg fina människor .

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Klatermaja

Nu såg jag reklamen för Tilles program på TV4 kl 21 på onsdag...

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • lottab

Välkomna hem!
    Hoppas ni har haft det underbart skönt.
    Inget väde att komma hem till precis. Men vad ska man säga. Det är ju svensk sommar....
    Kram LottaB

• IrmelinFraNorge

God formiddag til dere. Kan tenke meg at det er en glad Liam på skolen i dag. Pappa og Therese hjemme igjen og så masse gaver. Ha en fin dag. Kram Irmelin