• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 3småttingar

Hej hej.

Välkomna hem till Sverige igen.
    Vad kul det har varit att kunna följa er och era äventyr.  Fantastiska bilder ni lagt in från Thailand hoppas det kommer fler.
    Ni såna fantastiska människor som delar med er så av era liv.

Tille lille: Du sover väl nu?????
    Eller kanske du känner för att vara extra busig idag och vill vara uppe.
    Hur som vet jag att din natt blir lugn och skön och att du drömer många fina drömar om din mamma och pappa.
    Sov så gott lille vän.
    Tänker ofta på dig .
    Tille boken som din mamma gort är så fin.

Många många kramar.
    Lena

• Tandfen

Hej Tille!
    Såg du mamma och pappa när de var på väg hem till Sverige? Du var nog bland molnen och lurade, kan jag tro. Ni är nog busiga, men det får man vara.
    Idag har det regnat, varit uppehåll, regnat igen osv. Ni har kanske inte varit riktigt överens om vad ni ville göra, så det fick bli lite blandat. Men vad gör det? Ingenting. Huvudsaken att ni har haft en bra dag.
    Jag skickar upp en bamsekram till dig när du sussar bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• ninaa 65

Välkomna hem!
    Hoppas att allt är bra med er, vad duktiga ni är på att träna, var iväg idag och köpte gåstava ska se om jag lyckas komma igång med träningen. Läste att pinsen har kommit...jag längtar efter dom.
    Sov gott inatt, så smyger jag in och läser imorgon innan jobbet hur ni haft det ikväll. HEJA SVERIGE ......

Lilla Tille-vännen, hoppas att du har det bra med dina kompisar,
    sov sött vännen..

• HeWe
    Hej å håå, gooe Tillevännen....

Vad tror du om Sveriges match...3-0 så här långt...inte illa..
    men vi klassar ut dom, visst.

Hur gick flygfärden...kittlade det skönt i magen din..jag hörde dig inte juh...
    krillegubben min hade på polermaskinen på bilen såååå länge idag, så jag hörde inte när du susade förbi...men du tog nog inte den här vägen hem kanske.
    Men jag höll utkik efter dig..å mamma..å pappa...men ja tror det gick för fort...jag hann inte me.

Blev de stort kramizkalas när ni kom hem...mammaMys å pappaGooos...ååå, så lyckliga TigernLiam å SessanDea måste vara nu...när ni äntligen är hemma..å paket i massor...åsså får ju Dea se sitt fiiiina rum å sänghimmel när hon kommer hem snart.
    Nu ska ja fortsätta heja på Sverige...men du Tillemann..du vet väl redan hur de går för oss...kan du viska???...bara till mej??? vi e ju polers...hihi.

Ha nu en supergoosig kväll...underbart gooa fina vännerna..
    Nu hejar vi på..å hej å hå..å hej å håååå....åsså Vååååågen...
    Kram i massor till goofamiljen.. å vackra Tillemann..kram vännen Helén.
  • Anonym (Vännen)

Hej !
    Tittar in då och då och har sett att ni haft semester i Thailand. Det låter som ni haft det riktigt skööönt! Måste bara fråga en sak, du kanske har svarat på det för länge sedan och jag missade det. Vi var med på Blommorna till Tille. Men sen var det ju en present var till Dea och Liam har ni fått dem ? Det har ni säkert bara att jag har missat det.
    Välkomna till det kalla norra Sverige igen då !!
    Kram vännen

• 74Alfons

Hello hello!
    Måste vara skönt att få komma hem till den svenska sommaren. Hoppas Liam och Dea blev glada för alla fina presenter.
    kram Henriette

• Mamelutten

V Ä L K O M N A    H E M!!!

Kramisar

• ELR

Välkomna hem igen!!!!
    Kramar i massor!!!
    Eva med familj.

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Nå er det kveld igjen og på tide å legge seg. Har du hatt en fin dag i dag da sammen med alle englevennene dine? Drøm søtt lille prins. Suss og klem fra meg.