• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Eija77

Läste bloggen och jag tycker det verkar sunt att börja jobba lite lugnt, inte köra 100% från dag 1.
    Det är ju en himla prövning att börja jobba och ha alla måsten efter allt ni varit med om.
    Hur går det för Nicklas då? Mycket känslor i gungning eller går det rätt så bra? (så bra det nu kan vara förståss)

Ha en fortsatt trevlig dag och välkommen hem!

• Therese6699

Hej hej på er!
    Det är klockan 21 på onsdag kväll dokumentären är. Sedan så kommer vi sitta i soffan på morgonen. Men jag vet inte någon tid ännu. Vi får reda på det ikväll eller imorgon. Jag har inte sett reklamen för dokumentären och vi har inte fått sett dokumentären än heller. Jag hoppas verkligen vi får den ikväll så vi hinner se den innan vi sitter i soffan.

Nicklas har kanske ännu mer ups and downs än mig. Men det är mest för att när han inte tänker på Tille så gör han inte det. Medans när han tänker på honom så gör han det väldigt mycket. Jag är väl mer "jämn". Jag tänker väl mer på Tille under en dag. Men jag blir inte lika ledsen när jag väl tänker på honom... Ähhh svårt att förklara! Vet inte riktigt hur Nicklas känner med jobbet än. Han ska in nästa vecka och checka läget.

Ikväll har Nicklas fotbollsträning så då tänkte jag försöka spela en del poker : )
    Sedan åker vi till Stockholm i morgon på dagen.  Vi tänkte försöka gå ut och käka middag med mina bröder och deras tjejer och mina kusiner. Får se om vi får ihop allihopa. Det ska bli mysigt förhoppningsvis. Sedan är det väl risk att vi måste kliva upp jättetidigt på onsdagen.

Vi hämtar ju upp Dea på vägen hem. Det ska bli jätteroligt!

Kramisar
    Therese

• Therese6699

Hej hopp,
    nu har jag fått information om när vi ska vara med... ca 0745 ska vi vara med. Dokumentären går ju nio på kvällen.

Groden78: Jajamensan, svenska spel blir det. Vad har du för Alias?

Therese

• flingflong

grodanblad. Vad heter du där?

Då ska jag sparka bort gubben ifrån datan en stund så jag får spela..

• skrattigtjej

Men e de på tv4 elle vadå vadå sänds de inte live??? så de säns sneare på kvällen? ja e trögg fattad jag vet snurrig med andra ord...

• fia4

Hej! Och välkomna hem till ett höst liknande Sverige. Ni är helt otroliga som har skrivit från Thailand oxå, så att vi får bli lite avundsjuka.. Fattar inte riktigt att du orkar, Therese...
    På ons får vi se Tille i rörliga bilder och kanske få änu mer inblick (om det är möjligt) i erat liv och hur ni har haft det.
    Tänker på er...
    Kram kram

• MalinH

Hej och välkommen hem igen!

Hoppas ni haft en underbar semester

Kram Malin