• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anna1111

Välkommen hem! Hoppas ni inte får frysskador nu... här i Sundvall är det ju sååå skönt! Burrr!

• Penny

Välkomna hem!
    Skönt att höra att ni haft en härlig semester!
    Vill att ni ska veta att vi tänker på er och lille Tille väldigt ofta, även om jag inte alltid skriver här i tråden.
    Varma bamsekramar
    Jenny

• bbff

Hej Therese och Niklas!
    Välkomna hem!!!
    Längesen jag skrev nu men tankarna på er har inte minskat även om bokstäverna har det... Låter som att ni haft en härlig semester. Kan tänka mig att Liam blev glad och jag hoppas att Dea blir det också. Tänk så överraskad hon kommer bli när hon ser sitt rum! Skoj!
    Ha en fin dag...

Tille-söt!
    Du vet hur mycket jag tänker på dig...Ha det underbart idag med allt bus och alla kompisar!
    Lotta

• skåne84

Hej familjen! Välkommna hem igen så fint ni haft det.... Längtar tills på ons kl 21 då vi kan se dokumentären TACK för satt ni delar den med oss..

Tille alltid i mitt hjärta hoppas du har hittat många att leka o busa med .. Vi glömmer dig ALDRIG

KRAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

• ÅsaR

Välkomna hem igen. Verkar som ni har haft det skön semetser! *skratt* kan tänka mig Liams min när han fick se alla kort, jösses så mkt biliigare!

/Åsa

• Temugg

Hej på er! Härligt att vara hemma igen?!
    Jag satt och tänkte på er igår då jag såg att ni kommit hem igen. Jag undrade hur det kändes för er. Nu när ni har varit borta och haft det så härligt och sen komma tillbaka till hemmet igen, där saknaden efter Tille måste vara stor. Sorg går ju i vågor, ena dagen känns allt jättetungt och besvärligt och en annan dag tänker man inte alls så mycket på det. Just när man kommer tillbaka och är trött från den långa resan och minnena gör sig påminda måste det ändå kännas lite extra i hjärtat att det är något som fattas.
    Hoppas ni får en bra dag, här är det grått och regnet öser ner...

• Klatermaja
    Glömde säga: Välkomna hem!!!
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Sanders mamma 04

Heisann!

Vil bare ønske dere en kjempefin dag. Tipper det var en fornøyd Liam som gikk til skolen i dag

Klem

• Kickelina

Välkommen hem till Sverige, vårt kära fosterland.
    Har läst att ni har haft det skönt, med kortkvällar och poolplask..

Väntade det en tid till KK för er där hemma? Hoppas det...så ni får något att hugga i direkt.

Skriver du i dagboken när ni närmare vet när ni är på nyhetsmorgon..??? Vill så gärna se det.

Ha många sköna dagar och finn i er att Sverige ännu inte är lika varmt som i Thailand.

Många kramar -Kicki-Norrköping