• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Adam2007

Tänker på er och hoppas att det kommer att kännas bra när ni sitter bänkad framför tv:n imorgon kl nio.
    Det ska bli fint att se lille tille och dess familj i rörliga bilder imorgon.
    Allt kommer att vara jätte fint, det är jag säker på. Ni är en så underbar familj, så det kan bara inte bli fel.
    Massor av kramar och tankar går till er familj. Krama Liam och Dea från mig. Ni är bara bäst!

• Hemgårn

Tille, det var ett par dagar sen vi skrevs du och jag men jag har tänkt på dig. Jag hoppas du har det fint där du är och att du har så många äventyr du bara orkar med. I den verklighet jag bor och lever i väntar jag på nästa äventyr som vi kan uppleva tillsammans. Ett äventyr som aldrig tar slut, som alla små barn får vara med om. Vi får se. Just nu hopar sig verkligheten som jag känner den runt omkring mig och tar all tid. Om ett tag kanske det lugnar sig - då ska du se nått rart, att nya äventyr vi hittar på rätt snart...

snusningar från din trötte internetkompis Magnus

• lilllinda

Har satt dvdn på inspelning eftersom jag jobbar i morgon kväll.
    Hoppas att ni har det bra!!

• Tarjas

Hej Tillehjärtat...Hoppas din dag varit precis så rolig som du önskade dig när du steg upp i morse. Jag säger gonatt tidigt idag, för jag är lite trött och ska bara vika lite tvätt innan jag själv går och lägger mig.
    Imorgon Tillevännen...ska jag få se dig på tv. Visst är det fantastiskt. Först på morgonen ska din underbara Mamma Therese och fantastiska Pappa Nicklas prata om programmet som kommer på kvällen, Tilles Resa...din resa hjärtat...Jag kommer sitta och titta, gråta, förundras, beundra...din styrka...ditt mod...din mammas och pappas styrka, mod och fantastiska syn på livet...som de lever fullt ut...med allt vad det innebär...lycka, sorg, minnen, saknad, kärlek...allt som är just livet...
    Jag kommer vara ledsen, det vet jag...för jag som så många andra, hade hoppats att du skulle få uppleva massa fantastiska saker med din älskade familj, få stanna här på jorden... men det var inte din menig...meningen med dig...för dig, var en helt annan som ingen kunde ändra på... Nu får du istället uppleva massa saker med dina änglavänner, och jag är säker på att de är jättestolta över att få titulera sig som dina vänner...Tille-Prinsens vänner...vilken lycka...

Sov så sött hjärtat...älskade lilla vän...och kika ner på dina härliga föräldrar imorgon och sänd de massa massa värmande stålar, det kan de behöva i gråvädret=)

Natti natti Tillvännen...
    Snusnigar till dig och Bamsesnutten...

Du finns i mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Mjuka gonattkramar
    Tarja

• Mia o Simon

Välkomna hem, Therese o Niclas!

Läste att ni ska vara med på nyhetsmorgon i morgon. Ska bli intressant..

Och sen får vi se Tilleman i morgon kväll. Är lite rädd för att det blir mycket tårar när jag ser er lille fine gosse, som blivit en ängel. Det var ju meningen att han skulle ta sina vingar till slut, men funderingar om varför kommer ju alltid.

//många kramar Mia

• Siv1974

God natt lille Tille vennen og sov godt:) Hva har du og dine englevenner gjort for noe i dag da? Dere har vel vært snille unger eller? Tenker mye på deg vennen og håper du har det bra der du er:) Suss og klem fra meg.

• PamH

Hej Therese & Nicklas!
    Skikar styrkekramar till er!
    Finns med er i morgon.Både morgon & kväll.
    KRAMAR TILL ER

Tille du finns i mitt hjärta..idag..imorgon..i evighet.

• Ella79

Tille
    Såg precis din "trailer" inför morgondagens program. Du har inte bara världens finaste ögon, jag såg nog att du har världens längsta ögonfransar också. Usch, det kommer att bli jobbigt imorgon. Jag började gråta bara jag såg den lilla snutten på 4:an, hur ska det gå att se ett helt program? Tänker på dig och din familj varje dag. Önskar er allt gott. Jag bläddrar också i din bok ett par gånger i veckan, minns dig och tänker fina tankar.

God Natt lilla prinsen. /Elin

• annelie75

Hej familjen...
    Hoppas att resan har gått bra för er...
    Jag tänker på er...
    Jag finns med er imorgon...både morgon och kväll...

Många styrkekramar från Annelie med familj...

Hej Tille-hjärtat...
    Hoppas du har haft en underbar dag med mycke bus och lek...
    Du ska veta att jag tänker på dig varje dag...Bli inte rädd om det kommer en vit liten hund fram till dig,han är inte farlig...Han älskar att leka och gosas med barn...Det är våran hund som kommer...Min dotter sa att Nicke farit och lekt med dig nu när han plötsligt gick bort för oss...

Många fjäderlätta pussar och kramar till dig,hjärtegullet...
    Du finns i mitt hjärta för alltid...//Annelie med familj

• 74Alfons

God kväll!
    Lite läskigt att vara med i direktsändning. För det är det väl på nyhetsmorgon. Jag ska sitta framför TV:n vid båda programmen. Blir det nervöst kan ni tänka på alla oss som stöder er.kram Henriette