• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Desse

Hej på er !!!
    Här är jag ännu en som är ansluten till er fan club och kommer att sitta bänkad framför tv.n i morgon kväll. Ska försöka hinna se nyhetsmorgon med men det kan bli lite knapert med tiden dessvärre, men jag ska göra mitt bästa för att hinna !!!
    Tänker på er massor och hoppas att det inte blir alltför känslomässigt jobbigt för er !!
    Många varma kramar Desse

• Klatermaja

Enligt TV4:s hemsida går "Tilles resa" i repris söndagen den 4 juni kl. 13:20.

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Barn o Katt Mamma

Hejsan Alla!!

Neelah.....vilken gullig sång....precis vad ALLA behöver!!!

Har jag fattat rätt nu tro:
    Tilles program kommer onsdag 24 mag kl: 21:00
    Nyhetsmorgon kommer onsdag 24 maj kl: ??????
    Vill någon fylla i resten???

Ha´ en underbar da´ alle goe´ människor....
    Tjingeling

• Barn o Katt Mamma

Hoppsan......

Det var visst ´Ajsen´ som rekommederade låten....sorry!!
    Den var toppen i alla fall.

Tjingeling

• NeMeAr

undrar samma ör det nyhetsmorgon imrgon bitti med... i så fall vilken tid?

• olivettan

Jag tror Therese skrev att det var 07.45 i Nyhetsmorgon.

• VeronicaMy

jaqpp det var 07.45.-. (läste hennesw dagbok) hihi..

• HeWe
    EN LUGN MINUT FÖR TILLEMANN.....

Hej Alla Gooa TilleVänner här på FL..
    Jag vill dra ihop oss alla för att ägna "En lugn Minut för Tillemann"
    och hans gooafina familj.
    En lugn minut med extra, extra mycket varma, gooa å fina tankar Å känslor..
    för Tillemann...å hans rara familj.

' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '

start 7.45 å 21.00 imorgon Onsdag, den 24/5...När sändningarna är...
    Tänk så mycket lille Vännen har gett oss, sån styrka, vilja , kraft å mod...
    ochg gooa mammaTherese, PappaNicklas, RaraLiam å GooaDea...för allt de låter oss medverka i..alla stunder, i upp å nedgångar.
    Sån ork och vilja att fortsätta hålla oss Väl-Informerade i deras vardag...Så starkt!
    DE vet nog att vi finns här för dom, det har vi såå ofta sagt...och förhoppningsvis känner dom det extrastarkt nu i deras stund i rutan.
    Vi finns här, Nu å alltid...tills de träffs igen på andra sidan...i Nangijala- i Tillemanns värld.

Nu sitter nog GooeFine Tillemann på kanten av sitt moln, med Bamzeznutten i ena handen och den runda lilla gubben i den andra handen..och han ser sin fina familj och ler sååå ömt. Snuzningskramar till Dej, gooevän...

Tänker på er...kram, Er vän...Tillevännen Helén.
  • Änglasång

Hej,Therese och Nicklas!!!
    Nu har jag laddat videon med band och ställt in den på inspelning iför morgondagen...
    Det kommer att bli många tårar imorgon,när man få se er lille TILLE rörlig...
    Jag kan inte hålla tårarna borta,varje gång jag tittar i boken.
    Jag kommer alltid att minnas er lille kämpe,Therese och Nicklas!
    Jag tänker på er...
    Kram:Änglasång/Elinor
    (ps.Ge Liam och Dea en kram ifrån mig...)