• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • HeWe
    vänner....

imorgon när vi har " en lugn minut" för tillemann å hans gooa familj..
    kan vi väl gå in i tråden å skriva...
    tille...ljuset som aldrig slocknar...kram helén.
  • HeWe
    nattinatti...Tillemann å din gooa familj..kram Helén.
  • Frippa

Therese och Niklas
    Lycka till imorgon! Det kommer att gå jättebra! Ni har ju stöd ifrån hela långa landet!

• Sanders mamma 04

Håper turen til Stockholm gikk fint. Ønsker dere lykke til i morgon! Tenker på dere og sender styrkeklemmer.

Natta Tillevennen! Kommer til å gråte mye når jeg får se deg i dokumentaren i morgon. Glemmer aldri dine vakre blå øyne.

Klem

• Mamma Kaos

Hej på er igen.

hoppas eran semester varit toppen o att ni känt att tille killen varit med er.
    Har ni fått något svar om eran provrörsbefrukning?

kramizzar Anna

• antitanten

Hej Lille Tille

Nu är dagen slut igen och natten här
    hoppas du sover skönt på fluffigt moln
    Imorgon bitti ska jag o dottern titta på TV
    må du tro....på din fina mamma o pappa.

Hägg o syren blommar nu i Vitabergen Tille
    och jag hittade en så fin animerad fjärilsbild
    som påminner så mycket om sommaren.

Snusa gott nu

Lena m familj

• illern i mitt liv

Det står inget i tidningen om nyhetsmorron kl 07.45 , det börjar redan vid 05.50 ju , visst var det på tv 4 ???
    kanske får man se de via nätet istället om det går.

Men kl 21.00 ska jag vara upptagen , inget får störa . ska bli så spännade o samtidgt sorgligt att se Tille o er familj på tv , har längtat så.
    kramisar

• illern i mitt liv

Det står inget i tidningen om nyhetsmorron kl 07.45 , det börjar redan vid 05.50 ju , visst var det på tv 4 ???
    kanske får man se de via nätet istället om det går.

Men kl 21.00 ska jag vara upptagen , inget får störa . ska bli så spännade o samtidgt sorgligt att se Tille o er familj på tv , har längtat så.
    kramisar

• hailey

Kan man, om man bor i utlandet se inlägget på internet? Har följt er hela tiden, tycker ni är så "goa"