• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • isaacsmams

Åh, vad det var skönt att få se er igen. Ni är beundransvärda. Tårarna rinner åter igen och jag längtar så efter att få vila mina ögon på Tille och hans blå ögon ikväll. Absolut inget kan stoppa mig från att se på er ikväll, inget.

Tills vi ses igen Tille lille.¨

Kram Helena i Bollnäs

• HeWe
    "Tillen- Ljuset som Aldrig Slocknar....."Saknar dig..vännen.
    Bamzekramizar vänner från er vä ...Tillevännen helén.

Såååå gooa å fina ni var i rutan...kram
  • fightclub

Hej på er! Åh vad fina ni var. Det där gick ju bra!
    Är så stolta över er. Ni utstrålar sådan styrka, kärlek och samhörighet.
    Ha en bra dag! Varma stora kramar!/Helena

• MissyGBG

Har tittat på Er på Nyhetsmorgon. Det blev lite fuktigt i ögonen. Ni pratar så varmt om Tille-Lille. Det kommer brinna ett par ljus i fönstret ikväll. Kram Mia

• nessie72

Therese och Nicklas...vad fina ni var.....och så lugna...oroa er inte vi grina nog för er med!!!!!! inte ett öga torrt i detta hus

Tille vad kul att få se dina BLÅ ögon igen.....hoppas duhardet bra där uppe där du är..
    Är det dags förlite drakflygning idag..med tanke på att det blåser så???

• mor till 4

Vilket starkt inslag på TV 4. Ni var superduktiga, det är nog inte många som skulle klara av att sitta i soffan i en sån situation. Sträck på er Therese och Niklas ni är helt otroliga, säger jag medan mina tårar trillar nerför kinden. Stora kramar till er

• emilsson

Godmorgon på er.
    Har precis kollat er på tv. Ni såg så fräscha ut!! Ni är helt beundransvärda!!!
    Jag grät hela tiden. Ska titta på det ikväll också.
    hoppas ni får en bra dag??
    Många kramar till er/Caroline

• sis02

Ååå va fina ni var! Tårarna rann nerför mina kinder, antar de sprutar ikväll när jag sätter mig framför TV:n. Många kramar till er!

• Tarjas

Hej Therese

Såg er i rutan, ni är helt fantastiska. Så starka, modiga, stolta, älskande och förstående...inför livet. Ni kan verkligen klara allt, ni har ju varandra...Ni kommer ta er igenom allt och komma ur det som om möjligt ännu starkare...

Kör försiktigt nu när ni ska hem och hämta upp Dea på vägen.

Ha en fin dag.

Massa kramar
    Tarja

• LR75

Fint inslag imorse, jag har tårar i ögonen! Jag åker till Thailand idag och kommer hem om 10 dagar. Har ingen som kan spela in åt mig. Så hoppas det finns någon här som spelar in som man kanske kan få låna/ köpa bandet av sen?
    Massor med kramar till Therese och Nicklas och resten av familjen!
    Tille du är min prins nu och för alltid!
    Kram Linda