• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tandfen

Hej Tille!
    Du har kanske redan lagt dig bland de gose-mjuka molnen, men jag skickar ändå upp en bamsekram till dig.
    Sov gott och dröm sött, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• 83an

Hej!

Så imon är det dax att sitta i soffan...
    Nervöst???
    Kommer titta på er både då och på kvällen...

Många tårar lär det bli men jag hoppas även på ett och annat leende då jag ser himlens finaste ängel...

Tille: Hoppas att din dag varit bra.
    Ser fram emot att få se Dig på tv imon, Du vackra barn...

Kram

• juljak

Skickar styrkeKramar till er tills i morgon. Det kommer sitta många Tillevänner framför tvn i morgon kväll o fälla tårar...
    Ni är helt otroliga o underbara människor som delar med er av hela danna resa till alla oss här ute, jag tror att många har fått ett nytt sätt att se på livet o vad lycka är...
    Tänker på er varje dag o ser upp till Tille-mannen varje dag o sänder en slängpuss...
    KRAM KRAM O JÄTTAKRAM S.

• ebben

oj är ni,Terese ,med i nyhetsmorgon med?? vilken tid då?
    vi har tänkt titta o tänka på er.

• Berkemo

Kikar in och säger god natt! Ska vara uppe tidigt i morgon och se er på TV, det ska bli spännande. Jag gruvar mig lite inför dokumentären på kvällen. (vi kommer säkert att få vattenskada i källarn efter detta program, av alla tårar.) Ha nu en skön natt och vila ut ordentligt till i morgon. Tille du blir en ännu större stjärna i morgon än någon av oss någonsin kommer att bli! Synd att du inte fick stanna kvar hos oss! SNYFT!!!!! Stora god nattkramar till er alla!

• Misan75

Hej på er kära fam.
    Jag ville bara önksa er lycka till i morgon på tv. sen kommer jag naturligtvis titta i morronkväll med servetter i högsta hugg, för jag kommer att gråta. Men det är både för att jag tycker det är så orättvist och hemskt men ändå skönt för lille store kämpen att slippa ha ont mer, Men vackert lär det ju bli i vilket fall.
    i dag har jag planterat lite och satte i 2 fjärilar bland blommorna. Och när jag tittar på dem så tänker jag alltid på Tille vännen. Nä nu ska jag ordna lite för morrondagen. Sen är det dax att sova.
    Så du Tille vännen Sov så gott i natt, Vi "ses" i morron.
    Många långa styrkekramar till er. Snusningar till dej Tille.Mia

• Björnes

Hej Therese och Nicklas!

Hoppas verkligen att resan ner till Stockholm gick bra. Såg en liten reklamsnutt på TV4 angående dokumentären om er lille prins. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Så underbara ögon, som stirrade så stort! Och så tunn han var er lille prins! Lille Tille, denne enderbare lille kille....

Tyvärr kommer jag inte att kunna titta imorgon bitti eftersom jag är på väg till jobbet då. Typiskt! jag får nöja mig med att titta på dokumentären. Det är inte illa det....

Läste att ni skulle få se på ett utkast från dagboken idag. Hoppas att ni blir nöjda. jag kommer att köpa boken. Var så säkra!

Hoppas att ni fått en trevlig stund i Stockholm och att ni ätit gott. Är övertygad om att det kommer gå mycket bra imorgon, men inte ett öga kommer vara torrt!

Ha det nu så gott och sköt om er!
    bamsekramar
    Erika

• Jannika9905
    Kära Therese och Nicklas!
    Hoppas resan ner till Stockholm gick bra för er. Nu är stunden snart här, den man både längtar efter och bävar inför. Det kommer nog bli svårt att se er och lille Tillevännen, men skulle för allt i världen inte vilja gå miste om det. Skulle jag svika er alla just då - ALDRIG!!! Ni har mitt fulla stöd precis hela tiden. Tänker på er och ännu mer imorgon. Det kommer gå bra det vet jag. Sov så gott så ses och hörs vi ju imorgon. Massor med goa mysiga styrkekramar till er!!!

Älskade Tillevännen!
    Sov nu så gott på ditt mjuka moln så du är utvilad inför morgondagen. Kommer sitta klistrad i soffan och titta på dig och din underbara familj. Massor med goa varma mysiga kramar o snusningar till dig min lille vän!
  • Ellisen

När kommer ni vara med på nyhetsmorgon?
    Såg reklamsnutten för dokumentären idag, och redan då rullade tårarna nedför kinderna... Lycka till i morgon! Tänker på er!

• miamammsen

Kära familjen kärlek och Mod.... Tänker sitta bänkad framför tv imorgon bitti och kvällen... Många tårar kommer fall för eran lille Tille.... Men i all sorg så e han och ni mina hjältar, ni har gett mej så mycket. Tack för att ni finns...