• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hemgårn

Tille. Jag ser dig nu, jag ser dig ligga där och blinka med dina blå ögon. Jag ser din pappa snusa på dig och det skär i min egen pappasjäl. Det är min tro och mitt hopp att det finns en säng en stuga och en stor sten där du är nu - det är den tanken som gör det hela lite ljusare. Snart är reklamavbrotten sut så jag måste springa tillbaks till soffan. När jag sett klart ska jag berätta färdigt om leken i regnet.

Snusningar, din Internetkompis Magnus

• kimmye

Tittar och gråter, hoppas du har det bra Tille

• Anonym (Camilla)

Jag ligger och lyssnar over telefon fran Hollywood. *tarogd*

Jag blir sa glad over att Better Place fick vara med ikvall!!

Tusen och ater tusen kramar till Therese och Niklas!!!!!!!!!

-Camilla

• Ciiaa

Tille du finns nu i mina tankar

Varma kramar till dig!

• Sanber

dokumentären!WOW!
    Va fina ni är!

Mamma Till Underbara Casper alias Cappe Cappelito!
  • Rettis

Sitter nu och tittar på er fina familj!! Vilka -långa- ögonfransar er lille kille har!! Han ser såå fin ut!!

Kramar till hela familjen.....

• Lämnad

Kram till eran familj. Mina tankar går till Tille... ser programmet om er på tv nu.

*tänder ett ljus*

älskar mina barn, mina änglar.
  • 5 barn Waldenryd

Hej på er.

Nu ser jag på er och ser er lilla Tille och det kommer trar för vad vacker han är fast han har små blåser.
    Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och så du har tagit alla med en storm. Nu ser jag på dina syskon som är så stoltaa över sin lillebror.
    Jag vet att du har det bra nu så detär ju skönt att veta att du har det bra men det är svårt att släppa en så fin liten kille som du var.
    Och att du ar haft en av de superstarka föräldrar som du har haft vet jag inte och jag känner inte dem men jag tyckr de har gjort ett superjobb.

Att en liten kille kan få så många att engagera sig och att få hjälpa till

Sänder en kram till er och en puss till dig Tille

• Flutterby

Har tittat lite grann, men min lillkille är så ledsen och vill inte sova, så jag får se det på video senare. Mina föräldrar spelar in det på DVD också. Vad fin den verkar i alla fall, filmen.