• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • aloris

Ska bli så spännande att se dokumentären ikväll!

• Tarjas

Hej Therese

Väntar med både glädje och sorg på att få se dokumentären i kväll. Tilles Resa...och vilken resa sen...jag är så tacksam att få ta del av den...av er...som i er sorg finner styrkan att fortsätta dela med er...Ni utstrålar sån kärlek, värme och ni ser på era liv på ett så fantastiskt sätt...så sunt sätt...
    Tänk vad Tille är stolt över er...som ni är stolta över honom...Tille-Prinsen...Mamma Therese och Pappa Nicklas skatt...Brorsan Liams och syrran Deas underbara lilla änglabror...

Ha en fin kväll tillsammans
    Styrkekramar i massor

Tarja

• Therese6699

Godkväll mina vänner!!!
    Jag är för närvarande jättetrött. Det blev ju tidigt imorgon och sedan körde jag ju bil en hel del, det tillsammans med direktsänd TV gör ju att man känner sig lite seg...  Ikväll blir det en tidig kväll. Dokumentären tycker jag är jättebra, precis som vi ville att den skulle bli... lärorik, vacker och lite rolig. Det behövs för att uppväga det sorgliga i det. Jag hoppas att ni alla kommer tycka den är fin. Allt som är filmat på Tille "in real life" är filmat en vecka och en dag innan han dog. Dokumentär filmaren var bara här en gång medan han levde. Intervjuerna med oss är ifrån då och sedan veckan efter han dog.

Mirre2: var det Visslan du hade kontakt med?

Godnatt alla!
    Vi hörs imorgon!

Kram
    Therese

• Temugg

Förstår om ni är trötta! En sån vecka kan trötta ut den tuffaste (och det har ju ni bevisat!!). Din beskrivning av dokumentären gör att den låter än mer lockande att se. Tyvärr såg jag er inte i morse för äldsta dottern satt och åt frukost alldeles innan hon skulle iväg till skolan och jag ville inte avbryta det... Försökte hitta inslaget på nätet men då fungerade inte vår högtalare - typiskt!
    Godnatt på er!

• Maggan78

Hur många kommer att sitta framför TV:n och gråta i Sverige idag? Jag är garanterat en av dem, kan inte ens sitta här och läsa alla underbara inlägg utan att det trillar en och annan.

Hej Tille!!!!

Nu tror jag att alla affärer i Umeå tänker på dig! Det är fjärilar hur mycket som helst överallt!! Jag skulle vilja köpa hela bunten och skicka upp några till dig så du ser hur fina de är! Några vill jag ha kvar själv och sätta upp i mina barns rum och berätta historien om en liten kille som landade i varje människas hjärta. Har bara ett barn än, men det löser sig väl på sikt?!
    Nu ska jag leta igen morgonens intervju med dina föräldrar.

Mys-snusningar på din panna från Maggan och Sixten

• Mamelutten

Godnatt Therese och sov nu så gott!
    Kramis

• OlgaMatildah

skall se dokumentären i kväll, har följt och fällt tårar för er fina familj, allt gott från mig, massa kramar!!

• flingflong

mirre2: Jag kan skicka ett mail till dig om hur det blev.. Hon kanske inte lyckades få med alla när hon mailade..

• melvinsmammaanna

hejsan ska titta på doc i kväll.
    såg er i morse oxå.
    tänker på er och Tille.

kramar