• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Jillsan80
    znazit: På söndag 13.20 tror ja det är repris....
    *Biancas mamma*
  • MissyGBG

znazit: Söndagen den 4 juni kl. 13:20 går den i repris i TV 4.

• Alicia05sMamma

Sitter nu framför tvn & tittar på dokumentären.

Tårarna rinner nedför mina kinder. Dokumentären är verkligen jätte fin Therese & Nicklas.

Tänker på er.

Älskade Lilla Tille vännen.

Tänker på dig ofta ska du veta.

Du finns i allas våra tankar.
    Du finns för alltid i våra hjärtan
    Vår stora lilla hjälte.

Tänder nu ditt ljus lilla fjärils pojken.

()
    ||
    ||
    ||

// Linda mamma till ♥ Alicia ♥
  • Andrundrun

Mitt hjärta gråter. Tänk om alla kunde få ha sådana föräldrar som ni. Tänk om alla kunde få en så fin son som ni.

• Helena1975

Vilken fin liten kille Tille var!!

Tilles mamma och pappa! Här är en dikt jag kom att tänka på när jag såg lille Tille! Den är skriven av en mamma som också förlorat sitt barn alldeles för tidigt. Kommer tyvärr inte ihåg hennes namn men hennes son hette Lucas.

Du var en liten vacker rosenknopp,
    blommade, men hann aldrig slå ut.

Någon kom och ryckte dig från marken

Varför fick du inte växa på jorden?
    Du var väl för fin förmodligen!

Flyttades till ett bättre land,
    vårdas nu av annan hand.

Min älskade lilla rosenknopp - jag saknar dig så!

Mina varmaste tankar går till er ikväll och till lille Tille!

• LyNxQ

Kramar till er och till Tille där uppe i himlen..
    Fin dokumentär och vacker låt om er lille ängel

• Jessica C S

Såg dokumentären nyss..... Tårarna rann...

Det var så vackert så det finns inga ord för det när du, Therese pussade Tille i pannan och han blundade varje gång han fick en puss. Det var så fint och så vackert så det kommer jag aldrig att glömma.

En stor kram till er alla.

Jessica med Joel och Elna
  • FraNorge

Vil tro at dokumentaren er fin... Gleder meg masse til å se den jeg også. Klem fra meg.

• Milda79

Har inte kunnat se den idag men spelat in så ska titta imorgon. Kommer nog gråta rejält..

• idiblon

Er familj är något av det vackraste jag någonsin sett. Såg dokumentären. Ni har berört så oerhört, varje dag gör jag bättre val, p.g.a er. Tack Tille.