• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Till dig, lilla hjärtat...
    ~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Nötkaka

Tänder ett ljus för dig Tille.
    Tänker på dig!
    Kommer snart att få se dig på tv....ojojojoj...

• Mamsi

Jag tänker på er alla ofta och kommer
    också att titta på Tilles resa.
    Jag tror att tv4 får tittarrekord klockan 21.00 idag!
    Kram på er!!

• Kibell

()
    ||
    ||
    ||
    ||

Tänder ett ljus för Tille och hans familj.
    Snart ska jag bänka mig framför tv:n.

Älskar min Isabelle
  • meh

Ett ljus lyser alltid för dig Tille och nu även för våran Simba. Hoppas att ni har fått träffats och har roligt tillsammans. Sköt om våran vovve åt oss, Tille, så vet vi att han har det bra

Stor kram till dig och din familj

~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~
  • Harlots House

Nu bänkar vi oss framför teven. Tänk så starka ni är era fina, underbara föräldrar Kramar!

We caught the tread of dancing feet,We loitered down the moonlit street....
  • HeWe
    Till vår vän...Tillemann...

"Tille - Ljuset som Aldrig Slocknar"...

Du gooa Tille, som har gett oss alla ett nytt tänkande på livet å dess mening...inte ta något för givet..ta vara på de stunder man har...att vårda  kärleken å omtanken  för varann.....
    både familj, nära släkt å gooa vänner...livet är alldeles för kort..
    Tänk vad en liiiiten krabat som allas vår gooa vän...Tillemann givit oss...en så liten grabb, som kom att bli sååå Stor...å med den blicken, de
    "Gudomliga Blååå", viljan, orken å givmildheten till oss alla...å allt vi kunde göra var att titta på...Bara titta på när en liten gosses liv måste "gå vidare"...till andra sidan...i Nangijala..
    Vi vet att du har de bra nu...du har ju din Bamzeznutt, å lilla runda gubben..å alla nya vänner i änglahimlen...och att du då å då kikar ner på din fina familj...å ser till så att Storebror, Storasyster, mamma å pappa har de bra...å du får dej ett gott skratt då å då när de händer roliga saker här nere...du får vara med om mycket...för du e alltid me..med din mammaMys, din pappaGoos, med TigernLiam å SessanDea...å med många av oss andra som följt dej å din gooa familj ett bra tag nu..vi känner sån närhet till dej GooTille å din mamma å pappa...Liam å Dea...fast vi inte känner er sen förr...men de är för all den värme, kärlek, omtanker å utstrålning som ni ger och omges av...en Stor, Stark, Trygg å Kärleksfull Familj...

Tack för allt ni gett oss..massvis me kramar, å buketter me vackra blommor me fjärilar istora fång... kram från Er vän...Tillemann "TwinkleStars" vän..SagoTanten Helén.
  • Helly78

Tänder ett lujs för Tille.
    Sk aockså bänka på soffan..

• olivettan

Tille - ljuset som aldrig slocknar.....

Nu har jag fixat iordning allt för kvällen, nu är det bara att sätta

sig i soffan och titta på dig i rutan..