• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Vips

Så fin han är lille Tille, stora härliga ögon och vilka långa fransar! Känns så skönt att se honom i levande bilder, men det känns samtidigt så oerhört svårt också....
    Det är så sorgligt....men jag kan bara än en gång säga att det sätter ens eget liv i ett annat perspektiv, man tar verkligen mer vara på varenda minut nu för tiden..ibland glömmer man en liten stund, men man påminns igen snabbt om att livet kan vara kort....

Kramar om er hårt!
    Ni finns i mina tankar varje dag!

/Annika

• Millan1984

Therese & Nicklas, ni är helt underbara föräldrar.Tack för att ni ville dela med er av Tille. kramar Millan

• Maggan78

Väntar på att reklampausen ska ta slut, borde vara straffbart med sådana när ett sådant här program visas!

Går det att beundra människor mer än vad som redan görs? Det Peter funderar kring vid "bilscenerna" är precis vad jag inte kan sätta ord på, hur orkar man?

Brinner alltid ett ljus för Tille i mitt hjärta.

• smultronbubbla

Jättefin dokumentär. *gtåter*

Tyckte bara de kunde skippa reklamen, det förstör känslan man har.

• markattan

En ängel kom ner från himelen, log och vände hem igen!

kramar till er

Jag tänder ett ljus.

• misan 80

Vad otroligt vackert filmat det är på vår lille Tille och hans underbara föräldrar och syskon. Det är omöjligt att hålla tillbaka tårarna. Min sambo sitter bredvid mig med vår ena katt i knät. När jag tittar på honom tycker jag mig se en glans i hans ögon... Plötsligt säger han: Tänk älskling, om vi skulle få ett barn som har det här som Tille har. Usch vad fruktansvärt.

Vi är verkligen överens om att Tille inte har kunnat få ett bättre liv här på jorden.

Nu börjar dokumentären igen. Kommer tillbaka sen...

• vikkan

så fint fint dokumentär Han är såå söt att ja släppet otroligt många tårar! Nu börjar dte igen ,., Tänekr på er ! Tände oxå ett ljus förr tille ikväll .... Du finns i mina tankar!

• Maggan78

Min sambo var förbi en sväng, men han gick tillbaka i skrubben. Orkar inte se...

• Sialch

Oj oj, tårarna rinner och man snörvlar som en tok, men vilken härlig familj, mina tankar går till er med stora kramar.

Tilleman hoppas innerligt att du mår bra i Nangijala nu...

• Momarorie

tror ni att dokumentären kommer att sändas i repris?? jag sitter på jobbet har hade ingen möjlighet att kunna se den