• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • freddie03

En så otroligt vacker dikt du har skrivit, Beckan 82!!

• mutgröna

Tänker på er varje timme.
    Trodde inte att nån annan
    människa kunde beröra så djupt som
    eran Lille Tille gör.Min lilla tjej fick en
    giraffgos för ett tag sen och idag fick den ett
    namn MELLE som storasyster tyckte passa.
    Jag vet att Tilles giraffgos heter likadant så
    vi kommer alltid att tänka på Tille när vi gosar med den.

Kramar från oss

• mutgröna

Beckan 82 är det okej om jag kopierar din vackra dikt??

• Klatermaja

Becka82: Det undrar jag med om jag får???

/Klatermaja
  • kristallen
    Beckah82:

Jättefint skrivet!!!!!!!!!!!
    Hela den är jätte fin, blir sååååå beröd
    Mamma till Kristoffer&Alexander
  • nightingale72

Vilken otroligt vacker dikt och framför allt bilderna är känslosamma..
    Tack Beckah!
    * gråter*

• mira24aug

Usch vad det gör ont att läsa om hur svårt det är att bada lilla Tille. Så tunn han måste vara. Läser som vanligt många ggr per dag och det känns tungt samtidigt som det har blivit ett måste. Jag tänker på hur svårt det ska vara för er, men ni verkar ju få mycket stöd och det är ju bra. Dessutom är ni superföräldrar som pallar allt detta. Ha en bra kväll!

• solrosen74

Ska snart åka till min syster där ska det bli kalas för henne och min Simon.
    Mina tankar kommer dock att finnas hos Tille och självklart hos Liam som jag hoppas får det jättemysigt i kväll.Kommer självfallet titta in här det första ja gör när ja kommer hem.

Föräldrar väljer inte sina barn det är barnen som väljer föräldrarna.I det här fallet är det uppenbart att han valde en familj så fylld av kärlek och värme.När Tille lämnar jordelivet kommer änglarna stå med öppna armar och välkommna honom.

Vi ses i Nangijala lille vännen

Svar på tråden Tilles tråd