• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fru J

Beckah82:
    Otroligt fint skrivet!
    Jag önskar så att jag hade den förmåga du besitter. Att kunna beskriva känslor med ord.
    Tack för att du delade med dig!
    /Annica

• My Baby

Om jag bara kunde...

Om ja bara kunde,
    skulle ja ta bort din smärta.
    Om ja bara kunde,
    skulle ja ta bort din sorg.
    Det gör så ont att se dig gråta,
    för när du gråter,
    gråter oxå jag.
    Jag skulle så gärna vilja ta dig i min famn och säga att allt ska bli bra.
    Om ja bara kunde,
    skulle ja få dig att känna tro.
    Jag vet att du behöver gråta,
    och ja vet att det kommer att ta lång tid innan du kan ta dig ur ditt mörker,
    Men om ja bara kunde,
    skulle ja at din smärta o göra dig hel igen.
    Om ja bara kunde,
    skulle ja ta din sorg och få dig att le igen...

• Beckah82

Varsågod att kopiera...det är inte bara mina ord...det är ju bara att jag skrivit ner i en dikt det som så MÅNGA MÅNGA känner för Tille =)

Det var meningen att jag skulle klistra in själva bilden och inte en länk...hehe har nyss skaffat PLUS så det blev lite fel....

• mh1

Vill bara kika in innan helgen.
    Hoppas ni får en fin helg tillsammans.
    Kommer tänka på er varje dag.

Kram från mig och en snos till Tille

• cayenne05

Vilken vacker dikt, Beckah 82. Tårarna tränger fram när man läser den. Tack för att du skrivit den!

Kramar till hela Tilles familj med hopp om att ni får en fin helg tillsammans.

• Fru Bergman

Beckah82 sitter här med en tårar på min kinder. Gud vad vackert skrivet.

Jag måste säga att jag blivit beroende av Tilles livsöde. Är inne och läser om honom flera gånger varje dag.
    Jag beundrar hela Tilles familj som kan vara så starka i en så svår tid.

Massor av kramar från Karin

• Filipen

Verkligen fin dikt Beckah82, du får verkligen fram det som vi alla känner men inte kan utrycka så bra.

Gillar namnet Tille mycket, det är verkligen ett charmigt namn på en go kille.

Kram
    Filipen

• Tonia78

Beckah82 va fin dikt.tårarna bara rann.

Svar på tråden Tilles tråd