• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kenta K

Hej. Hoppas att natten har vart lugn och att Tille grabben inte har haft för ont så han kunnat sova. Jag upplever en konstig sak här hemma som jag inte kan förstå. För ca 1,5 år sen dog min mamma och pappa jag saknar dom jättemycket men jag fällde knappt en tår för dom fast jag var super ledsen. Men när det gäller Tille så kan jag knappt titta på bilderna eller läsa dagboken innan jag känner nåt i ögonvrån, vet inte om det beror på att jag har egna ungar och att jag hellre skulle dö än att det hände dom nåt. Hur som helst ta hand om er så får vi hoppas att ni få en bra dag.
    //Kent

• ÖRTEGREN

Godmorgon gulleplutten Tille och familjen..hoppas ni har haft en skön natt.. tänker på er hela dagen /susanne med familj

• Tonia78

gomorron Tille o hans familj.Hoppas Tille inte har mycket ont idag.Tittar in här flera gånger om dagen för att se hur det går för Tille.Han har påverkat mig så mycket.Man känner inte er personligen men ändå känns ni så bekanta.

• Vips

Godmorgon familjen!
    Hoppas natten varit lugn o fin och att dagen blir detsamma.

Många kramar/Annika m familj.

• sveamoder
    Godmorgon Tille och familjen!

hoppas ni fått en fridfull natt!
    Och jag önskar er en strålande dag!

Kramar från oss!!
    Änglarna flyr inte från livet de delar det med oss
  • Anna och Per

Det finns inga ord i världen som kan beskriva den beundran jag känner för Er. Vilken styrka ni har! Jag och hela min familj tänker På Tille och hans familj vi är inne här och läser hur ni har det och vi hoppas att Tille inte har allt för ont!
    Kram Anna med familj

• solrosen74

Godmorron Tille och Familjen
    Hoppas natten varit lugn och att dagen blir fylld av solsken.

• felix mamma

godmorgon familjen.
    hoppas natten varit bra och skön och att dagen blir det med, ta vara på er. kram min familj

• Muminmamman

Godmorgon på er. Ni finns i mina tankar så fort jag vaknar. Kram.

*Bara döda fiskar flyter med strömmen*
  • Hemgårn

Godmorgon Tille. Hoppas du är vaken idag. I alla fall lite ibland.

Svar på tråden Tilles tråd