• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ester1

Godmorgon!

Jag måste säga att det är fantastiskt hur länge Tillle har hållt sig kvar, han måste ha svårt att slita sig från er. Jag önskar det var mer jag kunde göra för er i familjen i denna stund.

En stor kram till er och en liten klapp på Tilles panna.

• Jenka73

Godmorgon Familjen, Hoppas ni får en bra dag

• Ester1

Vad härligt att ni har sol! Lyckos Tille!

• Cicci0305

Lille Tille... Ååå, det är så svårt att läsa att natten har varit tuff. För samtidigt som jag vill att du ska släppa taget, så finns det något i mig som inte vill det. Tårarna flödar och min 2,5-åriga dotter tittar storögt på mig!

Jaaaa, gå ut i solen och utnyttja det fina vädret! Frisk luft är alltid bra. Hoppas att dagen blir lugn och sansad.

Jag tittar in snart igen...

kramar på er hela familjen och en lång, lätt snusning på Tilles panna, Cicci

• Ella79

Här är det mulet och grått för åttånde dagen i sträck, ni hade sol nere i sundsvall läste jag. Det är väl förstås solstrålen Tille som ser till att sprida ljus...

• Nana 24

Godmorgon Tille med familj! Hoppas att ni får en riktigt fin helg! Vi kommer att åka bort över helgen och vara på landet (inte tillgång till dator eller internet...) så jag passar på att ge er kramar och blås på Tilles lilla kind för hela helgen! Hoppas att solen lyser på er idag, annars lyser den hemma hos er! Hoppas att Tille får vara vaken en del i helgen och förgylla er tillvaro med sina underbara ögon! Om han inte är vaken så hoppas jag att han får sova och drömma vackra drömmar utan att ha ont!
    *kramar om*

• melvinsmammaanna

God morgon lilla vän!!
    Hur mår lilla Tille idag?
    Tänker på dig..
    Kram

• Kathrine

Hej

Tille-lille du kämpar och kämpar. Natten var tung hoppas att dagen blir bättre.

Mina tankar är ständigt hos er, Kramar från mig

• Moa och Max

De gör ont i mej av å se hur dålig Tilleman blivit. har vaknat några gånger i natt över en kännsla i magen och tanken for direkt till Tille. De första jag gör på morgonen är å slänga mej på datorn, kastar bort maken om han sitter där, måste kolla hur de är med Tille lille man. Fick lite ont i magen när de inte var skrivet i dagboken men du kan ju inte sitta här hela tiden förståss.
    Ta hand om er i dag och njut av Tille, ta en promenad och känn våren fylla era lungor. När dagen är dags för lille att lämna er kommer å vara så jobbig men jag är övertygad om att ni kommer glädja er åt att hans lidande är till ända. Han får vara en frisk å sprudlande pojke som väntar på er på andra sidan! Ni kommer aldrig glömma han, aldrig sluta sakna han, aldrig sluta sörja men ni kommer å få ut något utav detta, vad vet vi inte än men något gott måste de ju vara med lille Tilles sjukdom! Han har lärt mej massor på bara 1 vecka, de som jag inte lärt mej på hela 33 år i livet. Trotts förlust utav mina föräldrar så lärde jag mej inte å värdesätta livet. Inte förens jag läste om eran lilla kämpe förstod jag vad kärlek var!

Många styrke kramar
    /Lotta

• Negalia

Önskar Tille med familj en fin dag!
    Hoppas att lille killen mår okej idag..
    /Anso

Svar på tråden Tilles tråd