• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    Nu har morgonsolens strålar väckts,
    himlens vita lampa släckts.
    Dagens timmar äro få,
    när jag redan undrar så,
    finns han kvar vår lille Tille,
    denna enastående lille kille!?

Låt dig stanna säger mitt hjärta,
    men så inser jag ju din smärta,
    och hoppas att du funnit ro nu
    ~ ingen är värd det mer än du!

Med er i tanken hela dagen....
  • Nötkaka

Godmorgon Therese och sötnosen Tille:
    vad skönt att höra att solen skiner och att ni skall ta en promenad. Här är det mulet och grått men ingen snö och det är jag glad för.

Helt otroligt att sötnosen Tille orkar hänga sig kvar. Han måste älskar er något oerhört. Kärleken är stark.
    Hoppas bara att han inte har ont!
    Vilken kille! Vilken livsvilja!
    Fast innerst inne vet jag inte hur jag skall reagera. Skall man bli glad eller ledsen? Jag blir ju jätteglad men det är ju lite egoistiskt också av mig.....*snyft*

Pussa och snusa på han lite extra från oss alla.
    Och hoppas att ni får en skön och behaglig dag i solen.
    Kram
  • Fortuna

Hej underbara Tille med familj,
    Det är många tårar som rann i Kroatien på en föräldrarsajten där jag är moderator. Tille, kille med vackra ögon har berört oss otroligt mycket i gick in i vara hjärta direkt.
    Kära mamma, pappa, syskon och Tille, ni har all varan respekt och beundran, vi tänker på er och lider och känner med Er.
    Många tankar vandrar från Kroatiska föraldrar och vill kramma Er och Tille .
    Här tänker vi på Er och Tille www.mama-mami.com/forum/viewtopic.php&highlight=

• tammago

Godmorgon lilla hjärtevännen!
    Du finns i våra hjärtan...
    En liten fjäderlätt puss på pannan från oss.
    (kramar om)
    Erica m familj, malmö.

• Sessa82

God morgon på er!!

Unna er en dag ute i det vackra vädret...

Skickar massa kramar till hela familjen....

Tänker på er hela tiden,,,

• sarek

Godmorgon på er.
    Åhhh...stackars er och Tilleman som har haft det jobbigt inatt. Hoppas att ni får komma ut och njuta utav det fina vädret.
    Du har verkligen kämpat bra lille Tille..du har klarat dig över din storebrors födelsedag och kalaset igår...du är verkligen en liten kämpe på våran stora jord.

Pussar fjäderlätt på din lilla panna och ger dina föräldrar massor med styrkekramar.

Ha en bra dag och njut utav solen som skiner idag.

Lotta o Simon
  • musli

vaknade inatt och hade en känsla av att något hänt...

hoppas allt är lugnt hos er Therese, och många kramar till hela familjen, särskilt till lille Tille!

• maalisen73

skickar styrkekramar, vi tänker på er hela tiden...

Svar på tråden Tilles tråd