• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gilga

Minigrynet:dom vet om det,annars hade ingenting publicerats..

• marie 37

Godmorgon!
    Hoppas att natten varit lugn. Jag blir lite orolig när dagboken inte var uppdaterad i morse men jag hoppas att ni har haft en skön sovmorgon. Bilden Beckah82 har lagt in är helt fantastisk. Vilka ögon. Var stolta över Tille han ett mirakel. Jag hoppas att ni får en bra dag. Jag skickar med några vårblommor i mina tankar för här i Skåne är det vår. Kramar till er alla./Marie

• sis02

Godmorgon hela familjen! Hoppas ni sovit gott och får en fin dag tillsammans. Fjäderlätta pussar på Tilles panna och kramar till Therese Niclas och Liam

• mia20

godmorgon hela familjen.. hoppas natten har vart lugn..
    Ni är så otroligt starka... hur e det med lille tille idag?

• AnRe72

God morgon på er hela familjen! Tænker på er!
    Kram Anna-Carin

• maruttan

En fjäderlätt puss på pannan till Tille och en stor varm kram till resten av familjen! Hoppas att ni får en bra dag idag! Tänker på er!!

• Lilla loppan

hej hej hoppas ni får en bra dag idag och att storebror hade kul på sitt kalas. kramar från oss

• Sanders mamma 04

God morgen lille Tille med familie. Håper dere har hatt en fredfull natt. De beste ønsker for påsken. Har dere i mitt hjerte. Mange klemmer fra Norge

• majamia1

Godmorgon kära familj, vi hoppas att ni haft en lugn natt och att dagen blir fin!
    Tänker på er!
    ♥♥♥♥♥♥
    Kram MArie

• jeja66

God morgon. Jag har inte skrivit så mycket men har följt er på trådarna och i din dagbok en längre tid. Jag vill som många andra visa min medkänsla för er.
    Jag tittar varje dag på de udnerbara bilderna på lilla söta Tille och tårarna rinner.
    Hoppas att ni haft en lugn natt med inte så mycket smärtor.

Sänder styrkekramar till er alla och hoppas att storebror hade ett bra kalas i går. Vi ska ha 5-års kalas idag.

Kramar//Eva med familj

Svar på tråden Tilles tråd