• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Luffarmor
     God morgon Tille lille, hoppas att natten var snäll mot dej o ni igen en gång fick sova lungt.
    Hoppas att dagen blir så bra den nu kna bli

Kramar till familjen o en lätt liten snusning i pannan på Tille
  • nessie72

Kan ju inte gå ut innan jag sagt God morgon Till och familj...Liam hoppas du hade ett jätte trevligt Kalas igår.????

• Thuva03

God morgon Tille med familj!
    Hoppas att natten har varit lugn och att dagen blir bra.

Soliga kramar ifrån oss!

• Tesan81
    God Morgon familjen

Älskar min Villemo
  • Bonus

Go`morron, Hoppas att ni får en bra dag!!!!

• Snurran

God Morgon Tilleman med familj,

Hoppas er natt varit lugn och att Tille sovit sött.

Ha en bra dag och ta hand om varandra.

Kram på er allihop och en lite andetagspuss till Tille

• LillemanTösa

Ännu en dag i vårt Liv....

Hoppas Ni sovit gott... kanske att Tille är med Er idag med...jaa, vad Ni går igenom, för eran Tille, med eran Tille...Ni Kämpar, Ni Älskar, Ni Gråter, Ni Skrattar... Ni Lever...

Idag är det mulet här med nån plusgrad, vi ska åka och hälsa på en kompis som flyttat ut på landet, det ska bli trevligt..ja, han har inte flyttat till en bondgård..nä..haha, det skulle inte passa han..men han bor nästan bredvid en..

Va roligt att Liam var nöjd med kalaset igår, Liam Tigern..gosekillen, vilken storebror du är..KRAM

Nu vill jag skicka massor av Tro till Er, Tro på att Ni klarar ännu en dag med er Tille.
    Jag vet att Ni klarar lite lite till av väntan, på att Tille ska känna sig redo till att gå till Han som Alltid väntar tillsammans med Ljusets Ängel, Hoppets Ängel och Tröstens Ängel...Ni är så redo man kan bli, men Tille, kanske han behöver lite mer tid...

Hoppas att Er dag blir så bra den kan bli, att den kommer med Lugn och Ro, så att Ni hinner med..att andas..det är viktigt goa Ni..andas..

Många Varma Trygga Kramar Till ER Familjen som Älskar, Kämpar, Gråter, Skrattar, Tror...och Lever... för Varann, med Varann, i gott och ont..

KRAM KRAM KRAM KRAM och Tille Tille..i Mitt Hjärta..

• Esterella

Godmorgon Tilleman, hoppas du får en fin dag

• silverflame

God morgon hela familjen! Det är underligt hur en familj man aldrig träffat, kan påverka en annans liv så mycket. Jag tänker på er varje dag och önskar att allt går bra. Styrke kramar till er alla! Grattis Liam i efterskott!

• Sunflower77

Godmorgon hela familjen!
    Jag tänker på er varje morgon när jag vaknar, trots att vi aldrig har träffats. Hoppas att ni får en fin dag.

Svar på tråden Tilles tråd