• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Zeraphia

Ikväll, som alla andra kvällor sedan ett par veckor tillbaka, så brinner ett ljus här för Tille. Ni finns ständigt i våra tankar!

• illern i mitt liv

Jag vill oxå skänka varma kramar till Tille och familjen
    Hoppas ni får en skönt natt .
    Jag finner knappt ord vad jag vill skriva men vill ändå visa att jag bryr
    mig mycket .
    Sov gott när det blir dags.
    många kramar

• Jasselit

Var inte rädd för mörkret

Var inte rädd för mörkret,
    ty ljuset vilar där.
    Vi ser ju inga stjärnor,
    där intet mörker är.

I ljusa irisringen
    du bär en mörk pupill,
    ty mörkt är allt,
    som ljuset med bävan längtar till.

Var inte rädd för mörkret,
    ty ljuset vilar där,
    var inte rädd för mörkret,
    som ljusets hjärta bär.

av Erik Blomberg (1894 - 1965)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nu i ro slumra in
    allra kärasten min
    låt en ängel ta din hand
    bort till drömmarnas land
    och låt tankarna fly
    till en ny dag ska gry.

Och en ängel du ser
    när du i drömmen ler,
    som i lysande prakt
    vid din säng står på vakt,
    och med en kyss på din mun
    vaggar hon dig i blund.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tänker på er, tänder ett ljus för er, ni finns i våra tankar. Jag förstår att ni inte vill se Tille lida mer. Jag vet att han vågar släppa taget för att han vet att han är så älskad. Ni är så starka och fina föräldrar och syskon till lille Tille!!!

VARMA kramar från Frankrike
    /Camilla

• Stanna

Jag har läst den här tråden från början, men inte skrivit nåt förräns nu. Många gånger har mitt hjärta värkt för Tille och tårar har sakta rullat nedför mina kinder. Men idag när jag kikade in i galleriet och såg bilden på lilla fina Tille, och såg hur mager han är så började jag gråta på riktigt. Tårarna sprutade och jag bara satt och hulkade. Han är så otroligt tapper lille prinsen och han har berört så många människor. Han har uträttat mer på sina 6 månader än vad många gör under en hel livstid. Jag hoppas att Tilles sista tid blir fridfull och att han slipper ha ont.

Tack så jättemycket Therese för att vi får ta del av Tilles liv!

• nessie72

God natt tille med familj....lätta dun kramar på din ömma lilla kind...stora starka kramar till din familj....

• vicky74

Det är otroligt hur mycket ens liv kan förändras av någon man aldrig träffat. Jag är glad över att ni släppt in mig i ert liv på detta sätt, och låta mig ta del av sorg.
    Jag tänker på er hela tiden.
    Jag lider med er, och hoppas att Tilles plåga snart är över.
    Kram & Godnatt

• Agneta jkpg

Även ikväll tänder vi ljus för lille Tille och hans familj, ni finns i våra tankar mest hela dagarna!
    Tack för att vi fått dela er familj med er, ni är otroliga!

varm kram Agneta m familj

• Lucky

Vill bara sända en stor kram till er tappra familj... det värker i hjärtat mitt...
    Sov så gott i natt!

Svar på tråden Tilles tråd