• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • maalisen73

viggo och jag önskar dig tille med familj, en lugn och skön natt
    många godnattkramar

• Helena o Teo

God natt lilla Tille!
    Hoppas du och familjen får en bra natt och att du kanske slurpar i dig några ml vatten eller välling!

Vi ses i morgon!
    Kram Helena & Teo

• Eija77

Natti natti Tille, Therese, Nicklas, Liam och Dea. Jag finns med er natt som dag.
    Vi ses imorgon igen... om ni vill!
    Tille, du är så STOR fast du är liten....

• Wildemo

Mina tankar finns hos dig Tille och hos din underbara familj.

• Kickelina

Läser ditt inlägg i gästboken idag.
    Förstår att det verkligen känns jobbigt nu, att man som förälder inte vill att sitt barn ska lida mer, att se honom tyna bort, samtidigt att man vet att han för alltid kommer att vara borta, att inte kunna snusa på honom mer, inte se hans fina ögon...
    Usch det gör ont i halsgropen nu och tårarna trillar, nej, rent av forsar.
    Men det kan aldrig kännas som hur det måste kännas för er, det går inte ens föreställa sig i närheten av hur ni känner det. Om man inte själv upplevt vad ni nu upplever.

Måtte Tille klara sig från smärtan den sista tiden han finns här på jorden.
    Var inne på en sajt där man kan döpa en stjärna,man får ett smycke och en "karta" över alla stjärnor , skulle gärna vilja köpa ett sånt till er, men tyvärr kostade det alldeles för mycket för mig.
    Men tänk att kunna bära Tilles "stjärna" runt halsen och på det sättet ha honom nära er.
    Men jag vet att ni har honom ännu närmare än så, han kommer alltid finnas i era hjärtan och på det sättet värma er. //Kram Kicki med familj

• Mi Ni Mi

Skickar Kramar till er en lördagskväll

Tre barns mamma med fötterna på jorden och huvudet i molnen
  • Flippens mamma

God natt lille Tille! Dröm sött!

• moa marcus mio mamma

en dikt till tille.. kanske inte passar nu..

Du somnade in slöt dina ögon,
    när du öppnade dem på nytt du blivit en ängel
    En ängel så snäll och lysande god,
    du sitter nu och bevakar vår jord
    Du skrattar och ler, du är frisk nu min vän,
    allt lidande är över, du är trygg igen
    Men jag skulle återigen så gärna vilja se dig och få höra din röst
    för saknaden av dig känns som en stor sten i mitt bröst

• mamma37

Natti natti lille gubben!
    Ger dig en fjärilslätt kyss på pannan!

Sov gott hela familjen!