• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdaPada

Ni är i mina tankar hela tiden.
    Hoppas att Ni får en lugn natt
    Kramar till hela familjen

• jeea

Natti natti Lille Tille, sov så sött.  God natt också till familjen, hoppas ni får sova och samla krafter inför en ny dag imorgon! ♥♥♥
    Många varma kramar och till Tille en lätt puss på pannan.

*~* Eva *~*
  • MrsL

Vi i familjen Lindgren önskar hela familjen Vesterlund en trevlig kväll och en god natt! Tänder ett ljus för lille Tille, och alla andra barn som lider av obotliga sjukdomar....

Kram!!!

• Therese6699

Viktoranton: Kristoffer har exakt samma diagnos. Han är två veckor äldre än Tille och mår för tillfället rätt så bra. Hans mamma har ett kryp in här hon också, kepa71 så om ni frågar henne direkt så tror jag att hon varar.

Zitis81: Vilken fin dikt!

Nu tänkte jag för första gången den här veckan sätta mig och spela lite poker och slappa. Tille har legat i mitt knä i några timmar, men nu ligger han i vagnen och äntligen har han somnat. Han har varit orolig i flera timmar och nu har vi gett honom en extra dos morfin så förhoppningsvis får han lite lugn i sin kropp. Antagligen så lär han ändå slå upp sina blå imorgon. Och det är okey om han inte har ont.

• mludvigs

Tänker på er konstant.

Sov så gott lilla Tille och sov så gott ni kan hela familjen.

• Cicci0305

Hej på er! Jag hoppas att er natt blir lugn, att ni alla får sova och att Tille liten inte är orolig.

kramar till er alla och en lätt smekning på Tilles panna

• BEllens mamma

Natti, natti lille Tille-prinsen! Hoppas du och din familj får en fridfull natt. Vi tänker på er varje dag och gråter med er nästan dagligen. Du ser så skör ut... lika skör och vacker som en fjärlil på en sommaräng. Drick lite lille Tille-man så du inte känner törst eller hunger... vi vill att du ska ha det så drägligt som det bara går. Dina föräldar är riktiga klippor... du har underbara människor omkring dig. Njut så mycket det bara går av din mors små blåsningar över kroppen... se dig omkring... och förstå hur älskad du är!
    God natt önskar mamma Lotten och Ellen med familj i Linköping

• Det ljuva livet

Jag har sett en fjäril
    den fjärilen var blå
    jag har sett en fjäril
    så vacker att se på
    jag ville hålla
    denna skönhet i min hand
    men skönheten är ingenting man fångar
    den är bara nåt man ser
    nån gång ibland

Jag har sett en fjäril
    en fjäril flög förbi
    jag har sett en fjäril
    fri från melankoli
    jag ville hålla
    denna frihet i min hand
    men friheten är ingenting man fångar
    men öppnar jag min hand
    kan den vila där ibland
    nån gång ibland
    om jag öppnar min hand kan den vila där ibland
    nån gång ibland

Mamma³
  • Clown

Tänker på er!
    Kramar/Charlotte Patrik & Simon

• abris

godnatt Tille lille....sov så gott....tänker på dig hela dagarna...

kram

Svar på tråden Tilles tråd