• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amazona

Det som Tilleman-Lilleman har skänkt tusentals människor under sitt korta liv är otroligt. Han har fått mig och många andra att omvärdera våra liv och göra dem bättre. En sådan gåva går inte att tacka för i ord, inte heller att ge tillbaka. Det jag kan tacka för är att du Therese delar med dig av ert liv.

• Farth Vader

Var just in och läste din dagbok Therese och jag känner så starkt för er alla. Er kärlek till Tille är starkare än livet..och också starkare än döden.
    Era hjärtan måste ju slitas itu gång efter gång...lilla Tille, så fin så fin.

Det var någon här som tyckte att det var konstigt att så många här säger att dom älskar Tille trots att man aldrig träffat honom. Men om en människa fyller ens tankar och hjärta så mycket att det svämmar över....är inte det att älska?

Hoppas att du Therese och Pappa Nicklas orkar ännu en stund. Önskar att jag kunde blåsa lite styrka er väg...men det får bli en kvällsviskning i Tille-mans öra...*sov sött, älskade, älskade barn*

• Gilga

..lämnar en försiktig snusnig på din panna..lilla gubben du är så fin..du har berört så många på så kort tid.Tack till Therese och NIklas,och Liam för att ni har delat med er av allt

Kramar i massor från hela familjen

• Malada

VI tänker på er och tänder ett ljus
    många varma kramar

• Noddan

Kramar till er familj, önskar en en lugn och rofylld natt.

• moa marcus mio mamma

denna sången sjöng alltid min mamma för mig när jag skulle sova...
    sjunger den för tille i kväll

Ack du skön slumra in i bädden så fin
    som blomman på en äng i en vaggande säng
    Å guds änglar de små breda vingarna ut
    omkring bädden de står tills natten tar slut...

sov så gott lille tille... oerhört älskad av oss alla!

tårfyllda kramar från anna med familj

• listo

Efter att ha läst dagboken så förstår jag att ni väntar på slutet nu... och med tanke på hur ont det gör i MIG, så kan jag förstå att det känns både hemskt och lugnt hos er ikväll.
    Therese, jag förstår att ni inte vill se honom lida mer och hur hemskt det än låter så hoppas jag att han snart är redo att släppa taget så han slipper det...

Sov gott Tille, varma kramar från oss.

• Monstermamman

Lilla, lilla prinsen..
    Hoppas du får en lugn och fin natt utan något ont eller obehag..

Kramar och kärlek från oss alla i Monsterfamiljen.. ♥

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • ChinaRoses

Tille!
    Ett ljus brinner för dig i Danmark.
    Vi tänker på er allesammans, alla era nära och kära.
    Varm kram
    Åsa

• sarek

Godnatt lille Tille.
    Sov så gott och vila din stackars sargade kropp.
    Ger dig en fjäderlätt puss på din panna och kramar till dina föräldrar och syskon.

Lotta o Simon
Svar på tråden Tilles tråd