• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

Önska er en god och smärtfri natt. Bilderna på Tille är jätte fina. Hans ögon kommer alltid att lysa både nu och sen som en stjärna. Therese ! lycka till med pokern. Skönt att du kan hitta tid åt dig själv, mitt uppe i allt elände. Många kramar och tankar /Marie

• anna7506

Hoppas att ni har haft ytterligare en bra dag och att ni även får en bra natt.
    Sov så gott och hoppas ni får en bra dag tillsammans även i morgon.

• Snuttisen18

Hejsan!!!

Just nu har jag läst din dagbok och jag blir verkligen berörd... Själv har jag inga barn än men ja förstår att det är tufft för dig och din familj just nu...

Kommer alla sår och allt blo av hans sjukdom???

Förresten tycker jag att er lillkille var väldigt söt...

Skickar en stärkande kram till er som en liten tröst...

• Pussgurka

Jag önskar dig & din familj en fin & rofylld natt, utan smärtor & tårar!

Sov gott, Tille & låt ljuset leda dig!

*kram*
    Jessica & Tilde

• En mor

God natt lille krabat .Du skall veta att fast jag ej känner dig så finns du i mina tankar.
    Har sett bilder på dig och jag smälte direkt.
    Du kikar med dina stora klara ögon.Du verkar så klok fast du är så liten.
    En försiktig försiktig liten snosning som jag hoppas du skall känna lille vän.Jag tror du känner att det finns många här som tänker på dig och sänder många kramar och tankar till dig.

• Jonalv

Tankarna är hos er hela tiden det har jag skrivit förut men det är så det är. Lille Tille och hela familjen har greppat oss med ett järngrepp och vi kan inte riktigt släppa det. Vad vi än har gjort idag krattat bort höstens bortglömd löv, hoppat i vattnet mm så har ni hela tiden kommit tillbaka till oss i tankarna och i samtalen. Allt känns så nära fast ni är så långt borta och vi känner er egentligen inte alls. Tille har verkligen gjort mycket i sitt lilla liv många liksom vi är så rörda och fundersamma över hur livet ter sig. Tårar har fällts i miljoner pga sorg och förargelse för det är lätt att bli arg och rent ut sagt förb. mitt ialltihop. Det är självfallet att ingen vill se sitt barn dö men vi kan förstå hur ni känner att nu lille vännen är det dags du kan somna nu det är ingen fara att släppa taget.

Vi har Tille och er andra med oss idag, imorgon och för alltid i våra hjärtan

Många många kramar

• MissMijah
    god natt fina tille..sov så gott sötnos!
  • AnnaCarina

Vill önska er en god natt, vad det än innebär, det låter på dig som om änglarna kanske skall hämta Tille i natt, och som om Tille även känner att han har gjort mer än tillräckligt in denna värld och vill se vad som väntar honom hos änglarna, där han slipper lida. Nu rinner tårarna ner för min kind, Jag känner med er, att å andra sidan vilja släppa taget om Tille, så att han slipper lida,men åandra sidan inte vilja göra det , han kommer ju att lämna ett STORT tomrum. Men Therese och Nicklas, Tille kommer alltid att finnas med er i vad ni än gör, han kommer att visa er att han finns.
    Vi kommer oxå att finnas kvar och tänka på Både Tille och er, Er familj har givet så mycket till oss som fäljer denna tråd, så det finns inte ord att tacka er. Känns så orätt vist att jag själv sitter här med 2 underbara och friska barn och så lider ni så mycket, men tack Vare er så värde sätter jag de små tingen i livet mycket mer nu. Tille kommer alltid att finnas i mina tankar, som den glada goa pojken som kom till oss för att påminna oss om att leva i nuet och ta vara på varandra.

Stora jätte kramar in för denna natt

/Anna

• TammyP

Har följt er ett bra tag nu men inte vetat vad jag ska skriva....men ändå känt att det är viktigt att visa att man bryr sig.
    Tänker på Tille och er familj och beundrar er styrka!!!

Hoppas ni får en lugn natt ......

Svar på tråden Tilles tråd