• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fiffa5

Tänker så mycket på er allihopa. Hoppas att lille Tille snart får sova riktigt gott. Han är en riktig liten kämpe som redan hunnit med så mycket i sitt liv. Stor kram till er!

• Vårflickan

Ni finns i mina tankar..

God natt lille Tille, önskar dig söta drömmar.

Många kramar till hela familjen!

• Tingeling

Godnatt Therese och lille Tille....
    Hoppas att ni får en lugn natt, tänker på er alla!!
    *kramar om dig hårt*
    *Blåser Tille lätt i pannan och önskar min lilla hjälte en riktigt god natt*

Kram på er

• Nötkaka
    Snart skall vi lägga oss och jag vill önska sötnosen och kämpen Tille en skön natt full av mysiga och härliga drömmar!

Kära Tille, om du väljer att gå vidare inatt så vill jag önska dig lycka till på färden *gråter*.
    Du kommer sitta på en stjärna och titta på oss och vi kommer titta tillbaka upp mot dig.
    Du kommer att bli saknad av en massa människor.
     Vi kommer aldrig någonsin glömma dig för du finns i våra hjärtan och tankar för alltid.

♥♥♥kramar♥♥♥

• ADDI

God Natt tille med familj !!!! sov sött o dröm sött......

Mjuka kramar Adina m familj

• anne b

Hei på dere.
    Jeg skjønner at det nærmer seg den tid da Tille snart vil reise videre.
    Har lyst til å fortelle en historie som hendte meg for 10 siden i disse dager.

Jeg mistet en kjær venn i en bre-ulykke (glacier-ulycksfall)den 5.April 1996. Han var 28 år, var fra Linkøping og het faktisk Niklas! Jeg var knust av sorg, og vi var mange venner fra Norge som var i begravelsen i Sverige.
    Etter at jeg kom hjem fra begravelsen, kom Niklas til meg i en drøm. Vi satt ute alle vi vennene og koste oss. Plutselig kom han gående og satte seg ned ved siden av meg. Ingen av de andre la merke til at han kom, det var bare jeg som så ham.
    Jeg sa til ham: "Men Niklas, du kan ikke være her, du er jo død!"
    "Ja, jag vet", sa han, "men jag er brevid dig endå!"
    Etter denne drømmen ble jeg veldig lugn, og selv om sorgen fremdeles var der, så ble det lettere. Han hadde selv sagt at han fremdeles var med meg, jeg kunne bare ikke se ham. Det hender fremdeles at jeg "prater" litt med Niklas.

Jeg håper at Therese og hennes familie kan finne trøst i min lille historie.
    Tille kommer alltid til å være brevid dere, han er bare ikke synlig!
    Tenker fremdeles masse på dere, og håper sorgen ikke blir for tung å bære. Det er mange her på Tilles tråd som vil bære den med dere!!
    Klemmer fra Norge

• Micke o Lena

Sov så gott lilla hjärtat.

Kramar till mamma och pappa.

*tårar*

• Bastians mamma

Some people come into our lives and quickly go...
    Some stay fore while , and when they leave
    they make footprints on our hearts...
    And we are never, never the same.
    Sov gott vår tappre lille vän!
Svar på tråden Tilles tråd