• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helen72a

go natt Tille ... dröm vackra drömmar

Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
  • Kathrine

Tille lille

Du kämpar och kämpar. Trots bara halva året gammal har du har du berört fler människor än vad de flesta gör under många många år. Du har lärt mig att inte ta någonting för givet och att värdesätta livet och min familj.
    Jag önskar att jag kunde göra något för dig, att jag hade ett trollspö att trolla bort allt onda....Tyvärr har jag inte det.
    Hoppas du får en fridfull natt utan smärta.

Miina tankar finns ständigt hos dig och din familj. Sov så gott Tille lille

• Cris

Tille-hjärtat,

Vi håller Dig i handen, ska Du veta, alla vi som fått följa Dig en bit på Din färd.
    Även fast vi så gärna vill, kan vi inte följa Dig den sista biten, den måste Du gå själv.
    Så skör är Du, lilla fjärilspojken, så lätt, men när Du beslutar Dig för att gå kommer de avtryck Du lämnar efter Dig, vara djupa, synas över många länder och finnas i många hjärtan.

Allra käraste lilla vännen, när det blir dags ska änglar hålla Din hand och leda Din väg till ljusa, glada platser fyllda av bus och lek.

Sov sött inatt, käre lille Tille.

Kramar

Kristina

• apriltjej

jag önskar Gonatt lille Tilleman och till din familj..
    Hoppas ni får en fin natt tillsammans...
    Dröm så sött, massor med kramar Mia med familj

• gurlie

Lille lille vän. Läste idag om dig igen. Jag hoppas att du får komma till något fint ställe. Att du får träffa fina vänner och att du kommer skratta och vara glad. Varje gång då jag läser om dig vill jag hålla min son lite hårdare. Krama honom och känna honom hos mig. Han har pekat på dig på korten i ert galleri och sagt; -bebish. -Får bebisen en puss, sa jag. Och han böjde sig fram mot datorskärmen. och pussade. Det är ju ett ganska ofarligt och praktiskt sätt att få en, snorig, bufflig, 18månaders-puss när man är skör som du Tille. Men också så fint.

KRAM

• Therese6699

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Tille ligger faktiskt och spanar lite grann. Första idag, trots dubbel morfindos. Kanske var han borta för han hade ont förut idag. Ja, det kan han ju tyvärr inte berätta.

Snuttis18: Jo såren finns där pga hans sjukdom.

• mormor nettan

Vi tänder ett ljus och tänker på er! Känner er inte, men vill ge er många varma kramar!

• saga o kevin
      Natti natti Tille och den underbara familjen..
    Hoppas du får en bra natt;
    kram :Eva och pär
  • Sarina och tony

Tänker på er varje dag! Ni är starka och duktiga! Tille e en kämpe!

Svar på tråden Tilles tråd