• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fizens mamma

åhhh vi tänker på dig tille lille
    hoppas du får sova gott inatt.
    undrar vad det va för minnnesbok man kunde köpa??

skickar en gonattpuss som nuddar lätt vid din panna tille!!

kram caroline, oliver och peter i Kungsbacka

• Filles Mamma

Söta, rara, kära lilla Tilleman!

Har precis blivit medlem för att få skriva några rader till dig och din familj!
    Du är en sådan kämpe och du har berört många med dina vackra blå ögon.
    Livet är verkligen orättvist ibland...jag har fällt oändligt många tårar för dig och din familj och jag tänker på er dag som natt!
    Du ska veta att du är älskad av många o du har FANTASTISKA föräldrar vid din sida!

åh, nu börjar jag gråta....

Hoppas du kära lilla barn får en skön och fridfull natt och även dina föräldrar.
    Tittar in till din lilla vrå imorgon igen för att se hur du mår!

Sov så gott nu kära lilla familj
    Mängder med kramar till Er, men väldigt mjuka sådana till Tilleman!

Dröm så sött...

• IrmelinFraNorge

Hei. En norsk artist Kristian Valen skrev en nydelig sang da ett 4 år gammelt familiemedlem dro til himmelen. Still here heter den. Hvis dere har en søkemotor for å laste ned musikk finnes den der.....

• Pluto123

Fizens mamma> Det är minnesbok om Tille och tror att Therese har skrivit den från Tilles ögon och sett. Om du lämnar meddelande i Nicklas gästbok TillesPappaNicklas så får du mer information där!

Mvh Johana

• Alicia05sMamma
    Godnatt älskade lilla Tille & godnatt Therese, Nicklas & Liam.
    Tänker på er dagligen & Tilles ljus brinner som vanligt här hemma.
    Kikar in i morgon igen för att höra hur det är med den lilla kämpen.

()
    ||
    ||
    ||

// Många kramar Linda med familj
  • Medkännare

Smyger in och hoppas att allt är ok. Kan inte somna utan att säga godnatt till er beundransvärda familj. Tänker på er. Många kramar.

• Cineline

Jag har läst alla inlägg, men inte skrivit själv förrän nu. Det är så svårt att i ord uttrycka vad man känner. Tille finns i mina tankar hela tiden. Han är så fin er lille son! Jag önskar såå att det fanns mirakel, så att han kunde bli frisk och få stanna hos er. *gråter* Jag vet att det låter barnsligt, men det är så det känns.

Skickar en lätt cyberpuss till Tilles söta kind. Ta hand om varandra.

• cayenne05

En fjäderlätt kram till kämpen Tilleman. Han är så fin!
    Godnatt Tille med familj! Tänker på er.

• jenkis

Sov så gott inatt! Vi tänker på er....kramar!

Svar på tråden Tilles tråd