• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Achanta
    Var inne och kikade på dom nya bilderna du la upp.
    Så otroligt söt han är er lille pojke.

Förstår att det gör ont i er att se honom må så dåligt
    Man känner sig så maktlös.
    Hoppas iaf att natten blir lugn och att Tille sover sött.
    Tänker på er hela tiden.
    Massa kramar från Susanne

Live Long and Prosper
  • Lillhjärtat04

Tänkte bara säga att jag tänker på er ständigt...hoppas att ni får en lugn o skön natt!

God natt o sov så gott!!! Många fjäderlätta kramar!!!

• Känslosam 66

Hej Therese!

Var i dag hos min mor på middag hon frågade mig hur det var med Tille hon hade läst i aftonbladet om honom och visste att jag har följt vad som har hänt de sista dagarna
    Kunde inte hindra tårarna det kunde inte min mor heller göra
    Tille har verkligen rört om känslorna hos Svenska folket men även i andra länder
    Dessutom på fler än de som har skrivit här på FL många klarar inte av att läsa om barn som är svårt sjuka och det är det inte heller för vem kan läsa och dessutom se hur svårt både Tille och ni har det utan att fälla tårar ,och allt vackert som har skrivits i form av text och dikter man blir verkligen rörd av det
    som har skrivits

God Natt och Dröm sött lilla Tille!
    Till er andra i familjen ger jag er stora styrkekramar

• Happy me
    ♥ En liten puss på kinden och ett litet blås på pannan till den finaste lilla Tilleman! Du lilla söta fjärilsbarn, somna gott och sov i ro! Du finns i mina tankar.♥

En dikt av Naima Jakobsson får avsluta den här dagen för mig:

"Det liv är icke längst som
    längst har varat
    Den levat längst som
    fyllde livet bäst
    Den är ej rikast vilken
    mest har sparat
    Nej, den är rikast som har
    givit mest"

~~~~~~~~~~                                ~~~~~~~~~~
                 ~~~~~~~~~~                                ~~~~~~~~~~
  • Jasselit

♥♥ Sov så gott lille Tille och hela familjen! Änglarna vakar över er. ♥♥

• Bella8

Sovgott och lätta busblåsningar på Tilles kinder från Charlie och Bella inför natten!

• Gabbies

God natt o sov så gott! Vi är många som är med er och änglarna vakar över Tillelille..

()
    ||
    ||
    ||

• ängeln

()
    []
    []
    []
    []
    []

Tänder ett ljus för Tille, hoppas han sover gott inatt och slipper ha så ont. Hoppas ni andra kan sova också, såklart .

• pimpim99

Tille !

Det känns som om alla ord är överflödiga...
    ...lille hjälten och din kärleksfulla familj...
    Finn styrka i varandra i den kärleken som finns...
    ...rå om varandra med all värme som ni har...

Tille---ljuset som alltid kommer att brinna!!!

Varma Kramar // Johanna

• Dareberg

Nu är det natt, Tille lille. Nu ska du sova gott och drömma sött. Och veta att din tid i livet var betydelsefull för många.

Godnattkramar,

Malin

Svar på tråden Tilles tråd