• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helena o Teo

Tack Therese!
    10 sidor måste fyllas på ett litet kick, med tanke på hur engagerade alla är...
    Finns nog massor med frågor jag skulle vilja ha svar på, men jag förstår att ni redan står "upp över öronen" i frågor, så jag vill bara att du ska veta att mina tankar finns hos er varje dag. Mina tårar rinner för Tilles tapperhet och för din och Nicklas enorma styrka...
    Må Tille få somna in i lugn och ro, utan smärtor, när tiden är kommen..

Oöndligt många varma kramar och snusningar!
    /Helena

• Tesan81
    sov sött och hoppas ni får en lugn natt!! *kramar*
    Älskar min Villemo
  • Nötkaka
    Godnatt Therese och lille Tille!
    Ligg och mys tillsammans och njut...för tiden går snabbt - för oss alla, men snabbare för vissa
    Lille sötnosen Tille:
    ha en skön natt full av härliga, kärleksfulla drömmar.
    Om du bestämmer dig för att vandra vidare så önskar jag dig all lycka på färden!
    Kanske träffar du min vovve som du kan leka med och min lilla kusin som bara blev 7 veckor gammal....
    Kram på dig sötnos!!!
  • sandy85

godnatt tille.. hoppas du får en lugn natt utan mycket smärtor..

tänder ett ljus för dig..

kramar från familjen sjöö/nordberg

• Smurflovve

Godnatt Tilleman och hoppas att du sover gott!
    Detsamma till hela familjen!
    Jag tänker på er konstant, hade så gärna velat hålla om dig lille Tille, men du är ju så liiiten och ömtålig : (
    Godnatt, dröm sött!

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~?~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

• Hemgårn

Therese: Du gör så rätt i att ta en tidig kväll och ägna den åt lillgossen. Snusa och gosa lite med honom.. lukta och känn... jag vet hur jag skulle göra och jag är ganska övertygad om att JAG skulle behöva sondmatas efter ett tag då jag inte skulle lämna sötisen, nånsin... Klappa Tille försiktigt från mig..

Kramar, Magnus

• Linda Bi

Sov gott lilla Tille, och familjen, vi tänder ett ljus för er!
    Många kramar!

• Kickelina

Sänder många styrkekramar, vill så gärna att du lilla Tille får din sömn i lugn och ro.
    Snälla blöt dina läppar med vatten, och känn så lätt skönt törsten kan lindras.
    En stor och varm kram till dig Therese och din Niklas som kämpar på.
    Kicki-mamma till fem

• ÖRTEGREN

gonatt lille Tille och sov så sött...gonatt på er Therese, Nicklas Liam....tänker på er ..ni finns med oss hela tiden.
    kram susanne

Svar på tråden Tilles tråd