• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Luffarmor

God morgon Tille vännen.
    Hoppas att natten har varti snäll o ni har fått sova

• Annika tvåbarnsmor

Tänker på er massor och hela tiden. Vet inte vad jag ska skriva, alla andra har redan skrivit det jag vill få sagt...
    Många kramar och fjäderlätta beröringar...

• alarik82

gomorron tilleman.... läste att du hade legat å sugit på dina fingrar... din lilla buse. du måste dricka lite vatten oxå
    mjukiskramar från emma med familj

• Madde30

God morgon Tille!
    Läste din mammas dagbok och ser att du är med oss ännu. Du är en riktig kämpe!!
    Hoppas du får en bra dag tillsammans med din familj.

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • mollanmus

Åhh Therese! Jag lider så med dig! Igår när jag låg i sängen och strorgrät för Tilles skull, sa jag det till min sambo. Här ligger jag och är så ledsen att jag har ont i magen för en liten pojke som jag inte känner. Men hur är det då för hans föräldrar! Jag tycker det är så grymt att ni ska behöva uppleva det här. Jag förstår att ni inte vill ha tiden med Tille ogjord, och alla säger att ni är starka. Men jag känner att INGEN människa borde få bli stark på det här sättet. Jag önskar att ni var svaga men med ett friskt barn.
    Han är så otroligt söt eran lille Prins!

kram fia

• bbff

Godmorgon familjen!
    Har varit bortrest i helgen men har tänkt på er hela tiden!
    Det var med skräck jag loggade in idag...
    Blir så ledsen när jag läser vad du skriver,Therese! Att han inte ens vill dricka längre
    Men om han inte har ont så är det iallafall bra. Hoppas han snart får leka med de andra änglabarnen, tänk så roligt han ska ha
    Sköt om er och ha det så bra ni kan!
    Ni är väldigt starka och det beundrar jag. Men nu kan ni alla behöva lite ro och vila...
    Miljoner tankar och kramar!!!
    Lotta

• Maggan78

God morgon!

Jag blir både glad och ledsen när jag läser dagboken. Glad över att han fortfarande kämpar, ledsen när han inte vill äta eller dricka.

*kram*

• ÖRTEGREN

hej Therese ..får lille Tille mycket morfin? du skrev innan att ni hade ökat dosen..det känns hemsk att ett litet barn ska ha så ont...ge lille Tille mjuka kramar och snusa på honom så mycket ni bara kan.../kram susanne

• NeMeAr

godmorgon Tille med familj... har tänkt på er hela helgen.. du är en lite kämpe Tille.. och din familj med...
    förstår att det är jobbigt för er alla nu när Tille inte änns vill dricka...

Vi tänker på er... massor med kramar

• Janken

Hej på er alla! Jag har inte heller kollat läget i helgen och var så orolig! Men jag såg att Tilleman fortfarande suger åt sig så mycket av er kärlek han kan innan det är dags att gå. Jag förstår att han inte kan lämna er riktigt än för er kärlek till honom är sååå stark!!! Jag blir så glad över tanken att han kommer att bära den med sig - alltid!!

Många kramar från Karin med familj

Svar på tråden Tilles tråd