• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Teddi

Till Tille och hans familj -
    jag hittade ett så sött kort idag som jag tänkte skicka till er, men när jag satte mig ner för att skriva så kom jag av mig, vad ska man egentligen skriva, känns inte som om jag kunde finna rätt ord för alla känslor som Tilles livshistoria har rört upp inombords hos mig. Och då är jag bara en främling som följt er berättelse här på sidan, det går inte att tänka sig in i hur ni har det inombords med alla era känslor.

På kortet var det alla fall en liten nalle som stilla frågar sig "Varför måste man gå och lägga sig när man är pigg och gå upp när man är trött....? Ja, världen är full av små och stora VARFÖR ? Ett enormt stort VARFÖR är : Varför fick inte Tille-lille en riktig chans här på jorden ? Varför blir hans tid hos sina nära och kära så förtvivlat kort ?
    Ibland finns inga svar, men ett är ialla fall säkert - Tille har satt ett stort avtryck i själen hos många av oss, vi kommer inte att glömma honom. Han har verkligen fått mig att att stanna upp, ta ett djup andetag och verkligen fundera på vad som är viktigt här i livet !

Timmen är sen och jag hoppas att lilla Tille sover tätt intill er så att ni kan snusa gott på honom.
    Sov Gott

• MamiMoa

Godnatt lille Tille och de andra i familjen.
    Tänker på er.
    Ni är i mångas tankar. Jag är med i en döv communcity, där finns det en tråd om lille Tille. Ni finns i hela Sveriges tankar. Tänker på er. KRAMAR och god natt.

• Eddiesmamma

Tänker på er! Vila gott i natt! *krama om*

• Depsin1

Godmorgon på er hela familjen!

Hoppas att natten har varit lugn och skön för lille Tille, och att han inte har haft ont.

Tänker på er dagligen!!

Kram från oss...

• LOTTA N

God morgon på er hela familjen, hoppas att natten varit lugn och att ni och Tille har sovit gott och att Tille inte haft ont, Ni finns ständigt i mina tankar, många kramar.

• saav

Godmorgon familjen. Har följt er här på FL ett tag. Ni föräldrar gör en enastående insats för er lille Tille. Sträck på er för ni är guld värd för eran Tille han kan inte få det bättre. Hoppas att lillkillen inte har ont.

• Smurflovve

God morgon lille tilleman och jag hoppas att du har fått sova så gott så gott så! Tänker på dig varje dag och ber för dig varje dag, må du få det bra snart lille kämpis! Du är ju såååå stark kille! Du är så fin!

*Massor av mjuka mjuka kramar från oss alla*

• koje

God morgon Lille Tille!

Hoppas att du sovit gott och att du inte haft ont i natt. Hoppas att resten av din familj sovit gott de med. Jag och Gabriel är de enda som vaknat i vår familj. Men vi var tvungna att titta in här till dej.

Vi tänker på dej varje minut av dagens vakna timmar. Du e en käme utan dess like. Du e så otroligt sötgosungen.

Hoppas att du får en bra dag.

Många kramar Karin med familj från sk fagerhult

Svar på tråden Tilles tråd