• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kibell

God morgon Tille och familjen. Hoppas att natten fått varit lugn och att ni fått sova skönt.
    Det är med lite blandade känslor jag tittar in i dag, ledsen för hur lille Tille har det samtitidgt är det glädjens dag är hos mig då min Isabelle fyller två år idag.
    Om du lille Tille är med oss även idag önskar jag dig en fin dag och även till din mamma, pappa, bror och syster.
    Kram

• Amazona

Tilleman-Lilleman, hur har natten varit lilla gubben?

• loppan1

God morgon, hoppas att ni haft en bra natt
    Kram

• Björnes

Godmorgon vännen!

Hoppas att lille Tille och ni har fått sova i natt. Har varit inne och läst på forumet nu under morgonen. Det är verkligen många som bryr sig. En del kanske lite får mycket när det gäller att dela ut en massa goda råd, men det är säkert i all välmening.

Skulle sätt in en bild, men fick det inte ritigt att fungera, så det fick vara. Är hemma denna veckan, (eleverna har påsklov), så jag kommer att följa er kamp varje timma.

Ha nu en skön dag och hoppas att Tille får njuta av denna dagen utan att känna en massa smärtor.

Massor av bamsekramar till er och en liten lätt fjäderpuss i pannan på pannan till Tille
    Erika, Wilma och Alice

• Ebba72

Godmorgon på er!

Hoppas ni haft en lugn natt och att Tille inte har allt för ont. Många kramar Ebba med familj

• sarek

Godmorgon Tilleman.
    Hoppas att natten har varit lugn och inte allför smärtsam för dig.
    Du finns i våra hjärtan dygnet runt.

Lotta o Simon
  • Angelina Sky

Godmorgon hela familjen!

Hoppas natten vart lugn.

Kramar till Tille o en andra!

• Snurran

Godmorgon på er,

Hoppas att natten varit bra och att Tilleman har fått sova gott.

Önskar er en bra dag. Tänker på er och ber Tille.

*kramar om familjen och tille får en andetagspuss på pannan*

• versan

Många många Kramar till er alla och lilla Tille.
    Har läst din dagbok efter att ha varit borta i helgen (inte haft tillgång till datorn)
    Undrade så hur ni hade det...
    Jag skickar mina varmaste kramar till er //veronica

• Ia1962

God morgon på er!

Hoppas er natt varit bra och att dagen blir så bra som den kan bli.
    Tänker på er.

Många kramar!
    Ia

Svar på tråden Tilles tråd