• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • koje

Vad skönt att ni har fått sova ganska gott ändå. Tilleman är en otroligt stark liten kille. Hoppas hoppas att ni får en riktigt mysdag idag.

Jag beundrar er så sanslöst mycket.

Många jätte kramar från Karin och Gabriel och säkert pappa Peter med Gabriels andra syskon sover fortfarande.

Ha en bra dag.

Pussa Tilleman lätt på pannan från oss. Och vi skickar en massa styrkekramar till er andra.

• tess74

Tänker på er, Tille med familj.
    *Många kramar*

• Bonus

Go`morron på er! Läste dagboken och det gör mig ont att varas å maktlös.
    Beundrar er som orkar...
    Omtanken är den bästa av alla tankar

• solrosen74

Godmorron till er alla,Skönt att natten varit lugnare.
    Hoppas ni kan gå ut och låta solen lysa på er lite.
    Snosa lite lätt på Tillemans panna från oss i värmland.
    Kram Åsa

• Peda

godmorgon tille ..  här i skelefteå har vi snöstorm nu på morgonen. Hoppas ni har fint väder nere i sundsvall. ha en bra dag.

Många kramar från oss.                  

• Bowmore

God Morgon lilla kämpen

Du är allt riktigt envis du. Du kämpar och kämpar.
    Ha det så mysigt idag och snutta riktigt mycket.

Kramar från Mia och Elin

• Smurflovve

Lille Tille! Läste din mammas dagbok och jag är imponerad över din vilja att leva! Gör så ont när din mamma skriver i dagboken om dig. Du är verkligen underbar!

• CORPSBRIDE

Godmorgon lilltille,hoppas ni får en fin dag tillsammans.Tänker på er.
    Kramisar.

• Briana

Lilla Tille !! Vilken UNDERBAR liten kämpe du är !!
    Många kramar till er alla i hela familjen !!

Svar på tråden Tilles tråd