• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MalinoNiklas

Hej igen! Var nyss i dagboken men vill önska er godnatt och säga igen att Tille har uträttat mer än oss andra som funnits här betydligt längre! Jag/Vi tänker på er mest hela tiden och det är så skönt att höra hur bra Tille har det med er som föräldrar.
    Vill ni ge Tille en liten försiktig nusning i pannan idag också från oss.
    Kramar från Malin, Niklas och Hugo

• grah

Åh, Therese... finns så mkt jag skulle vilja säga och göra, men jag hittar inga ord...
    Kan bara säga tack för att du delar med dig av det svåra ni går igenom... och för att du startade en ny tråd där vi kan fortsätta att stödja och be för Tille..

Min sambo läste om er i tidningen i måndags och han väckte mig mitt i natten och grät floder... han kunde inte sluta tänka på Tilles blick, hans hjärta var brustet av att han inte kunde göra ngt, av att det är så orättvist det som hänt er yngsta son...
    Han vill att jag ska framföra att han beundrar er så mycket! Och han ber för Tille.

Tille har berört så många hjärtan och betyder så mycket för så många..
    Han är så vacker.. en liten ängel.. och jag är så tacksam som fått höra om honom..

Godnatt Tille, och sov sött..
    Dröm om alla kära du mött..

• jirmh

Gonatt Tille lilla vän.Tänker på dig och din familj.Sov gott.

• maddis88

Jag försökte lyssna på therese, nicklas och tille på nätet.. Men det går inte att lyssna på den där länken
    Det går att ladda ner men den är bara på 1kb och är en RAM-fil..

• A L V

Önskar er alla en god natt! Hoppas dagen varit bra!
    Gose-snus på Tilles panna och varma kramar till er!
    Ni finns med mig i mina tankar, varje dag..

• April fröken

har läst och följt tråden, tänker på er och stärker er mer styrka att orka!!!
    Kram

• Etienne

Hörde precis inslaget på radio och sången "Fields of Gold".

Sov gott vackre, vackre lille Tille.
    Vare sig det är bara för i natt eller för alltid. Det strömmar så mycket värme och ljus till dig i våra tankar. Jag hoppas att det lyser upp vägen åt dig när det är dags att resa till din stjärna.

• Miatanten

Har läst om lilla Tille varje dag men aldrig skrivit nåt.. Vad ska man säga?! Går inte att uttrycka i ord hur starka ni är!
    Lyckliga er som fått lära känna lilla söta Tille och lyckliga Tille som har er som sin familj!
    Gråter varje dag för er skull och vill bara säga att vi tänker på er!
    Kramar till er och er söta söta son!

Svar på tråden Tilles tråd