• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godkväll,
    Jag håller precis på att läsa igenom hela tråden. Det hade kommit några inlägg medan vi satt och gottade oss med massa smaskens fika som mamma hade med sig. Liam sover nöjt i sin säng nu och Tille sover han också. Tille har tyvärr inte ätit mycket idag 15 ml och han har sovit hela dagen. Men han var i alla fall med på brorsans födelsedag.

Återkommer säkert när jag har läst igenom alla sidor...

Therese

• Mi Ni Mi

Skickar tusen kramar till er och er tuffing...
    Man ser glimten i ögonen på honom på varje bild...
    Sov gott i natt vännen

Tre barns mamma med fötterna på jorden och huvudet i molnen
  • trebarnsmor

God natt Tille och alla andra i familjen sov gott.

• ATB

Ville bara önska Liam grattis på födelsedagen, men kom på att klockan är ganska mycket så han kanske sover nu så ni får gratta honom i efterskott. Sen så hoppas jag att Tille får en skön natts sömn och önskar att han slipper att ha så ont. Och till er TAPPRA och STARKA föräldrar så skickar min eviga beundran för era varma hjärtan för att ni orkar dela med er av erat liv, vardag, sorg och kärlek.

Kramar i massor
    Anneli

• Fröken T

Jag hoppas Liam haft en bra födelsedag!
    Tänker på er, sov så gott
    kram

• LisaP

Sov sött och dröm söta drömmar Tille...
    Hoppas brorsan med kan sova och drömma om sin härliga dag...

• Maggis

Måste bara berätta att min sambo hörde dig på radion idag och hade svårt att hålla tårarna tillbaka. Han rördes oerhört av er berättelse.
    Vi tänker på er, ofta.

• Kibell

God natt älskade Tille och god natt till din underbara familj.
    Hoppas Liam fick en bra födelsedag. Det tror jag nu när lille Tille ville vara med. Vilken underbar present.
    Hörde er på radion och då kom tårarna.
    Jag hoppas att ni får en lugn och skön natt och att Tille inte har ont.
    Fjäderlätta pussar på din kind och lätta blås på din panna Tille. En STOR kram till familjen.
    God natt alla ni andra underbara människor här på råden.
    Kram

• Kibell

God natt älskade Tille och god natt till din underbara familj.
    Hoppas Liam fick en bra födelsedag. Det tror jag nu när lille Tille ville vara med. Vilken underbar present.
    Hörde er på radion och då kom tårarna.
    Jag hoppas att ni får en lugn och skön natt och att Tille inte har ont.
    Fjäderlätta pussar på din kind och lätta blås på din panna Tille. En STOR kram till familjen.
    God natt alla ni andra underbara människor här på tråden.
    Kram

• Mariana

Hej!!
    Hoppas ni har haft en superdag!!!!
    En lugn natt tillönskas er!
    Vill ännu en gång säga att jag tycker att ni är helt fantastiska människor. Hela familjen! Helt otroligt att ni orkar med OSS också när ni har så mycket att tänka på!
    *Full av beundran*
    Ta hand om er i natt och sov så gott.
    Kramar till er!

Svar på tråden Tilles tråd