• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 83an

"Nu i ro slumra in
    lilla älsklingen min
    Ner i kudden Dig göm
    vid din rosiga dröm"

Sov gott Tilleman och resten av familjen!

• Ankan77

Såg bilderna på Tille i tråden där några av er har "photoshoppat", sitter här med tårar i ögonen (igen). Såå vackra!

Kram

• Cicci0305

Lilla gubben! Det var inte mycket mat du har fått i dig idag. Lille vän... Lätta smekningar på din panna, Cicci

• student

Det är starka människor som ni som gör att man för ett ögonblick stannar upp o verkligen börjar tänka på vad som är värdefullt och viktigt i livet! Tack!

• SuziQ

Varför försvann den förra tråden??
    Och lille kändisen Tille är lika söt som vanligt....

• ciaoanna

Nu i ro, slumra in
    Allra kärestan min
    Låt en ängel ta din hand
    Bort till drömmarnas land
    Och låt tankarna fly
    Till en ny dag ska gry

Och en ängel du ser
    När drömmen du ler
    Som i lysande prakt
    Vid din säng står på vakt
    Och med kyss på din mun
    Vaggar hon dig i blund

• Skrotan04

Kan inte sluta tänka på Er!!!! Jag är så full av beundran för vad ni gör för er älskade familj!!!! *tårarna bara rinner* Jag önskar man kunde göra något för Er.... Saknar ord för hur underbara ni är och vilka underbara barn ni har!!!!

Kraaamar i massor till Er och er kämpe!!! Från mig och min lilla "skrota"!!!!!

P.S. Tänker på er dagligen....

• Tessly

Vill bara skicka en hälsning till underbara lille Tille och hans familj! Tänker på er många gånger varje dag.
    Tille hade verkligen tur som kom till er familj, beundrar er jättemycket!

Hoppas att Liams födelsedag varit bra!

Många, många kramar från Therese med familj

• NelliesMama

Hej!

Jag heter Linda och har en dotter på snart 2 år som heter Nellie. Jag har liksom många av er andra följt Tessans tråd här och i dagboken. Jag har dessutom turen att få följa Tilles otroliga kamp i livet på lite närmre håll eftersom Tessan också är en av mina bästa vänner.
    Jag och Nellie var och hälsade på dem idag då Liam fyllde år, och jag är än en gång rörd över med vilken värme och kärlek Tessan och Nicklas orkar med att hantera vardagen.
    Med lite galghumor (hoppas att Tessan inte tar illa upp) så kan man väl säga att kameran FAKTISKT(!) lägger på en 3-4 kilo....Tille är med andra ord väldigt, väldigt liten nu. Och om bilder säger mer än tusen ord så säger verkligheten mer än tusen bilder. Så till er som nånsin tvekat på att Tessan och Nicklas inte sökt med ljus och lykta efter minsta hopp om botemedel...tänk igen!

Och till er alla andra.....jag vet att ERT OTROLIGA STÖD OCH ENGAGEMANG har betytt hur mycket som helst!!!

Kramar!
    Linda

Svar på tråden Tilles tråd