• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godnatt alla:
    Många förundras över svaren och en sak är bra med att vara it konsult... man skriver fort som F**n. Det har ju underlättat en hel del när jag ska svara på alla frågor : )

Nu ska jag börja krypa ned i sängen och man kan inte säga annat än att man inte vet hur morgondagen ser ut.

Kram
    therese

• KatastrofKatt

afton fjäril.

jag började titta på en film, i ett tappert försök att avleda tankarna, men jag måste erkänna att jag inte ens kommit halvvägs med den än. jag ska nog försöka se klart den innan jag går och knyter mig, men först ville jag skriva några rader till dig och se hur du har det.
    din mamma har skrivit ett långt inlägg, där hon bl a skrev att du verkade må bättre ikväll. det glädjer mig.
    hon är modig, din mamma. henne ska du vara rädd om. få fjärilar har så modiga mammor. eller pappor heller, för den delen.
    du gjorde ett bra val.

jag hoppas natten är varsam med dig.
    snusningar till dig fjäril, alltid

• koje

Hej Tille!!

Vilken dag du haft en ny tand inte illa. Bra jobbat. Drukit en del bara det är jätte bra sen en massa gäster som du nyfiket tittar på. Tänk vad alla de som kommer hem till er blir glada när de ser dina vackra blå ögon.

Vad skönt att du inte haft ont idag vännen. det som gör mest ont i mej just nu är att Dea inte kan komma förrens nästa helg. Men du e en kämpe utan dess like så liksom många andra här hoppas vi att du orkar att vänta på henne.
    Och skulle hon inte hinna träffa dej innan du tar änglarna i hand så vet du att hon älskar dej och hon vet att du älskar henne.

Även idag har ljusen brunnit för dej här Tille. Och kommer att göra länge än. Sa till min man Peter att vi måste göra fler ljus vi gjorde många i vintras och vi hade några kvar till speciella tillfällen och de speciella tillfället e nu Tille. Men de börjar tryta på lagret just nu. Annars så vet jag att vår affär har en massa ljus tillsalu som jag kan köpa men jag vill ju att vi använde de ljus vi lagt våra hjärtan i för bara dej Tille.

Nu är det dags att gå och lägga sig. Barnen sover åtminstonne Gabrielbus sover tjejerna har påsklov denna vecka så de får vara vakna länge så de ligger o tittar på en film just nu och Rickard ja den stakarn har inte påsklov förrens nästa vecka så han ska up tidigt och Peter ska upp tidigt med just nu ligger han på soffan o vilar ögonen han ville att jag skulle göra det med men jag sa Måste bara sktiva till Tille först innan vi lägger oss.

Natti natt Tille vår lille superhjälte. Hoppas att vi ses i morgon igen vännen. Vi lär vara vakna innan du slår upp dina ögon antagligen Gabbebus har fått för sig att vakna väldigt tidigt.

Natti natt Tille sov gott dröm vackar fina drömmar och vi hoppas att du slipper att ha ont. Änglarna står sidan om dej om du känner att nu är det läge el om du vill hänga med Magnus otroligt fina tåg.

Fjäder lätta pussar på pannan din och fjäder lätta kramar till dej Älskade lille Tille.

Bamse styrkekramar till dej Therese som måste ha skrivkramp nu och det samma till dej Nicklas. Liam och dea ska självklart också ha en massa bamse styrke kramar.

Natti natt och hoppas att ni får sova gott och drömma sött allihop.

Från Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i Skånes Fagerhult

• Bowmore

God natt Tilleman

Hoppas du får en god natt och sover gott. Gissar att du hänger kvar imån också.

Så vi ses imån.

Många kramar
    Mia

• Tarjas

God natt Therese. Du/ni behöver all sömn ni kan få.

Kramar
    Tarja

• Hilla

Godnatt Tillemannen....söta drömmar....Massa kramar från hela min familj.

• Fotball

God natt, lille venn.

Håper dere får ei fin natt.

klem

• Tarjas

Hoppas på en bra dag imorgon...Med Tille-Prinsen.

• hillson

Godnatt Tille och sov sött hjärtat,jag måste tyvärr sova nu...

natt natt kramar sanna

Svar på tråden Tilles tråd