• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Teskedsmamman
    Tänder även ikväll TIlles ljus:

Snufflingar på pannan och en varm kram till mamma & pappa... och lite frukt till Liam istället för en massa godis
    /Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • cilis

God natt du käre lille vän, och god natt hela familjen.

• Smurf26

Skickar små lätta godnattkramar till Tille och stora godnattkramar till övriga familjen.

• Heffamamman

Med bankande hjärta följer jag Tilles kamp. Vet att ni redan gör det bästa ni kan, och njuter av varje sekund ni får tillbringa tillsammans. Vill så gärna hjälpa, men vet att jag inte kan, inte på annat sätt än att dela med mig av mina egna erfarenheter... Med tårfyllda ögon minns jag min egen sista tid med min kämpe. Jag vet vad ni har framför er, och även om ni vet slutet så kan man aldrig vara beredd. Ni är på väg mot avgrunden, där inte mycket annat än smärta och saknad får plats den första tiden.
    Er lille Tille håller er uppe nu, och kommer fortsätta göra det även som ängel. Själar (änglar) finns, tro mig, jag vet, jag har hållt en i min famn...
    Det gör så ont i mitt hjärta, barn ska inte behöva ha ont! Ena sekunden bankar hjärtat, "Låt han inte lida mer, låt han få gå..." men i nästa skriker hjärtat, "Nej! Stanna hos mig!"
    Hjärtat blöder, hjärtat älskar. Hjärtat glömmer aldrig.
    Var inte rädd. Lev nu. Älska fullt ut. Lämna ingenting osagt.

Styrkekramar till er alla.
    /Simons mamma.

• BEllens mamma

Näe du Tille-mannen, nu måste även jag knyta mig. Men jag upprepar gärna den där dikten som stod på min affisch då jag var liten...

"Det finns alltid någon någonstans, som är som du, som kramar sin nalle och ser ut i världen"

Tänk på det lill-gubben... du är aldrig ensam... vi - Sverige - och dina underbara föräldrar och syskon finns alltid här för dig.

Sov lungt och tryggt, din mamma säger att du nog klarar den här natten med. Det känner jag också på mig. Sov så sött lille-man, så hörs vi i morgon bitti!

Fjäderlätta kramar och små blåsningar från oss i Linköping

• Pussgurka

*tassar försiktigt in för att önska er en riktigt God natt*

Sov gott, lille vän! Sov lugnt & tryggt hos mamma & pappan din du!
    I morgon är en ny dag, jag hoppas du är hos oss då!

*Puss & kram*
    Jessica & Tilde

• åttabarnsmor

Vill bara önska Er en god natt, sov sött.
    Tittar in imon och ser hur Ni har det.

Fjärilspuss på Tilles panna och varma kramar till Far och Mor, Syster och Bror.//8barnsmorsan

• pimpim99
    Tille...
    vi är så många som tänker på dig och din familj...

Varma KRAMAR till familjen
    En go SNOSNING på Tilles panna
    Johanna
  • majamia1

Godnatt lille söte Tille och din kära familj. Jag hoppas att ni får en lugn och stilla natt.
    Känner så med er!
    Sov så gott och dröm sött!
    Många varma och försiktiga kramar till er alla från Marie med familj
    ♥♥♥♥♥♥

Svar på tråden Tilles tråd