• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • meh

Godmorgon Tilleman med familj
    Hoppas natten har varit lugn och dagen blir fin.

~meh~
  • annelie75

God morgon älskade vän...Är du kvar hos oss tro?Hoppas du har haft en lugn och skön natt...Tittar in till dig lite senare....Tänker på dig!!Snozzzz..

• nessie72

God morgon tille med familj..hoppas natten varit lugn

• Adde1

Godmorgon (Tille) med familj
    Har nu kommit till jobbet, har vaknat varannan timme hela natten och bara funderat hur det går med Tille.
    Hat hans blå ögon slocknat.

Innerst inne så hoppas man ju absolut inte det, han är ju bara barnet.
    Sedan så får man inse att ja, han slipper ju smärtan och jag han har det bra på andra sidan

• koje

God morgon älskade Tille lille!

Hoppas att du sovit gott och att du inte har haft ont. Hoppas att du ligger o snusar hos mamma och pappa ett bra tag till idag o bara slappar.

Gabbebus var snäll mot sin mamma han lät mej sova tills 6. men han vaknade vid 3 och fick komma över i vår säng men han slog upp sina blå vid 6 igen så lite sovmorgon fick jag allt.

Idag ska tjejerna göra sin resa till blåkulla hade de tänkt. nicky ska dra med sina systrar ut idag men de vill inte riktigt just nu sover alla utom Jag Gabbe Peter och Rickard.

Tittar in här sen igen.

Hoppas att du sovit gott o vaknar på topp humör.

Kram Familjen Haack i skånes Fagerhult

• Kalina
    God morgon Tille och familjen...

Hoppas natten varit stillsam och lugn, ni finns ständigt i våra tankar.
    Lilla bus...mammas kärlek.
  • Nana 24

Godmorgon älskade lille Tille!
    Hoppas att ni har haft en lugn natt med många vackra drömmar!
    Drick nu riktigt mycket vatten Tille så du orkar hålla ut till din kära syster kommer till er, synd att hon inte kunde komma idag, men med Tilles livskraft så tror jag att det är henne han väntar på! Ha en riktigt fin dag, njut av varanda, ligg och gosa med Tille vännen!
    Varma snusningar till Tille och en fjäderlätt puss på kinden!
    *kramar om* hela familjen och hoppas att ni får en fin dag, och Liam riktigt mycket påskgodis, vilket det verkar som han redan har fått

• loppan1

God morgon och ha en bra skärtorsdag, synd att du inte kan smaka lite påskägg idag
    Kram

• piffan

Godmorgon lille vän.

Hoppas natten har varit lugn,tänker på dig..

Kram Malin

• Helen72a
    Go morgon Tille
    hoppas din natt varit fridfull...

Helen i Östersund
    Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
Svar på tråden Tilles tråd